پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ امام جمعه همدان گفت: گره خوردن دانشگاه به زندگی اقتصادی و اجتماعی جامعه، یک ضرورت است و لازم است تلاش کنیم تا دانشگاه از حالت انتزاعی خارج و با واقعیت‌های اجتماعی گره بخورد و به دنبال شناسایی مسئله و حل آن باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد همدان، با تقدیر از خدمات دکتر یداللهی و آرزوی موفقیت برای دکتر خدایاری مدیر جدید دانشگاه آزاد همدان، اظهار داشت: در دانشگاه آزاد این انتظار وجود دارد که مدیران به صورت انقلابی عمل کنند.

وی افزود: مدیر انقلابی هم باید کار بلد باشد و توانایی مقابله با مشکلات را داشته باشد و از طرفی در کار، سلوک اخلاقی را پیش ببرد.

امام جمعه همدان، با بیان اینکه یکی از شئون مدیر موفق، توانایی او در همراهی مجموعه است، گفت: نتیجه همراه شدن مجموعه با مدیر در هر نهادی، بهتر جلو رفتن کار و ایجاد برکت در کار است.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم وحدت در بین مسئولان، خاطرنشان کرد: هر وقت مجموعه‌ای وحدت داشته باشد، می‌توان انتظار موفقیت در آن مجموعه را داشت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تأکید بر اینکه مدیر موفق، مجموعه را به حرکت در می‌آورد، اظهار کرد: گاهی ضعف‌هایی که در برخی از نهادها و مجموعه‌ها شاهد آن هستیم نیز به همین مشکل و عدم همراهی مجموعه با مدیر برمی‌گردد، چرا که شخص مدیر صرفا همه کارهای اجرایی را انجام نمی‌دهد و این مهم توسط زیر مجموعه‌ها انجام می‌شود.

وی خواستار رفع دغدغه‌ اعضای هیئت عملی دانشگاه شد و گفت: گره خوردن دانشگاه به زندگی اقتصادی و اجتماعی جامعه، یک ضرورت است و لازم است تلاش کنیم تا دانشگاه از حالت انتزاعی خارج و با واقعیت‌های اجتماعی گره بخورد و به دنبال شناسایی مسئله و حل آن باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی همچنین با اشاره به اینکه دانشگاه محل گفت‌وگو است و باید نگاه‌ها در آن وسیع‌تر باشد، خاطرنشان کرد: نیازمند فضایی هستیم تا اساتید و دانشجویان در کرسی‌های آزاد اندیشی حرف‌ها و دغدغه‌ها خود را مطرح کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha