دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آزمون خواهران

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از جذب بیش از ۳۵۰ بانوی طلبه در مدارس علمیه این استان خبر داد.

اکرم مهرابی،معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه همزمان با سراسر کشور ثبت نام از خواهران علاقمند لرستانی برای ورود به حوزه علمیه خواهران در حال انجام است، گفت: بانوان می توانند تا پایان اردیبهشت ماه جاری برای ثبت نام به سایت حوزه علمیه خواهران مراجعه کنند.

وی ادامه داد: تبلیغ چهره به چهره، نصب بنرهای تبلیغاتی در سطح شهرها و بخش های استان، برگزاری نشست های اطلاع رسانی و توجیهی ویژه بین دانش آموزان، دانشجویان، پایگاه های مقاومت بسیج، نهادها و دستگاه های دینی فرهنگی و ... توسط طلاب فعال و سفیران رضوان در حال انجام است.

به گفته معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان بیش از ۳۵۰ بانوی طلبه امسال در مدارس علمیه خواهران لرستان جذب خواهند شد و تاکنون ۱۶۸ نفر در سطح ۲ و ۴۶ نفر در سطح ۳ ثبت نام کرده اند.

مهرابی با اشاره به اینکه خوشبختانه تاکنون با استقبال خوب خواهران علاقمند به تحصیل علوم حوزوی در لرستان مواجه بوده ایم گفت: هدف کیفیت محوری است و حوزه خواهران لرستان آمادگی دارد بیش از ظرفیت اعلامی نیز خواهران علاقمند به تحصیل علوم حوزوی را جذب کند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان در پایان یادآور شد: تفسیر، علوم قرآنی و تاریخ در مرکز تخصصی زینبیه(س)خرم آباد، کلام گرایش امامت در مدرسه علمیه محدثه(س)بروجرد، فقه و اصول در مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود و تفسیر تطبیقی سطح ۴ در مرکز تخصصی زینبیه (س)خرم آباد از رشته ها و گرایش های سطوح ۳ و ۴ حوزه علمیه خواهران لرستان هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha