شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار رئیس تبلیغات دیر با امام جمعه موقت آبدتن

حوزه/ امام جمعه موقت آبدان گفت: تشکیل شورای فرهنگی شهرستان دیر، در راستای همفکری و هم‌افزایی نیروهای فرهنگی جهت اجرای بهتر برنامه‌ها از نکات ضروری و قابل توجه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام اسماعیل بحرانی امام جمعه موقت آبدان عصر امروز در دیدار با رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیّر، اظهار داشت: در گذشته کارهای خوبی در اداره تبلیغات اسلامی انجام شده و اکنون با مدیریت جدید اقدامات مؤثری در راستای شناسایی ظرفیت و پیگیری مشکلات مساجد و مراکز فرهنگی و شبکه مبلغین صورت گرفته است که می‌تواند به پیشرفت و بهبود کارهای فرهنگی و قرآنی شهرستان و رفع مشکلات در این زمینه کمک کرد.

وی بر لزوم توجه به مطالبات طلاب و روحانیون شهرستان تأکید کرد و گفت: امروز بسیاری از اقشار جامعه با مشکل مسکن روبرو هستند و لذا با توجه به‌ روحیه انقلابی و جهادی و پیگیری جدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، موضوع مسکن، معیشت و اشتغال از جمله مواردی است که باید به طور جدی‌تر دنبال شود تا شاید بتوان مقداری از دغدغه طلاب در این زمینه کاسته شود.

حجت الاسلام بحرانی، خواستار تعامل و همکاری ادارات با طلاب در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی شد و اظهار کرد: برخی ادارات در سطح شهرستان می‌توانند در راستای پیشبرد فعالیت‌های فرهنگی و اقامه نماز جماعت، در آن اداره از ظرفیت طلاب استفاده کنند.

امام جمعه موقت آبدان تصریح کرد: تشکیل شورای فرهنگی شهرستان در راستای همفکری و هم‌افزایی نیروهای فرهنگی جهت اجرای بهتر برنامه‌ها از نکات ضروری و قابل توجه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha