یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1086662
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
اخبار کوتاه

حوزه/ برگزاری جلسه ستاد دهه کرامت در شهرستان دشتستان، نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت شهرستان دشتی و رونمایی از کتاب شب‌های کانال زوجی از مهمترین اخبار کوتاه فرهنگی استان بوشهر در روزهای گذشته می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه ستاد دهه کرامت امروز در سالن فرمانداری شهرستان دشتستان برگزار شد.

سینا جمالی دبیر برگزاری جشن‌های دهه کرامت شهرستان دشتستان با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت، از سالروز میلاد حضرت معصومه(س) تا ولادت امام رضا(ع)، اظهار داشت: جشن‌های دهه کرامت با شعار محوری «همه خادم الرضاییم»، «خدمت کریمانه، همدلی و امید آفرینی» با حضور خادمان امام رضا (ع) در شهرستان دشتستان برگزار می‌شود.

عباسعلی اسدی دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان دشتستان نیز در این جلسه گفت: تمام هدف در دهه کرامت بر این است که نور ولایت را در تمام نقاط شهرستان منتشر کرده و هر قدمی که برداشته می‌شود، با عشق به اهل بیت(ع) باشد.

فضای شهرستان دشتی در دهه کرامت امام رضایی می‌شود

حسین باغداری در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت شهرستان دشتی، اظهار کرد: برنامه‌های دهه کرامت به دو صورت عمومی و برخی برنامه‌ها نیز با حضور خادم یاران برگزار می‌شود.

مدیر کانون خادم یاران رضوی شهرستان دشتی، گفت: در دهه کرامت فضای شهرستان دشتی امام رضایی می‌شود و برنامه‌های متنوعی در این زمینه پیش بینی شده است.

مدیر کانون خادم یاران رضوی شهرستان دشتی، افزود: در روزهای چهارم و دهم خرداد برنامه‌های متنوعی با حضور خادمان در نقاط مختلف شهرستان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: تقدیر از مجموعه نیروی انتظامی و خانواده معظم شهدای انتظامی، دیار با علما، تجلیل از دختران نخبه و قرآنی از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

باغداری ادامه داد: همچنین چایخانه رضوی و ایستگاه‌های صلواتی و مسابقات ورزشی با مشارکت کانون‌های رضوی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

برنامه‌های متنوعی به مناسبت روز دختر در شهرستان دشتی برگزار می شود

علی بحرانی فرماندار دشتی نیز در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت شهرستان دشتی، با تقدیر از دست اندر کاران برگزاری این برنامه‌ها، اظهار داشت: در دهه کرامت فضای شهرها و روستاها آذین بندی می‌شود و شهرداران باید اهتمام ویژه نسبت به این موضوع داشته باشند.

فرماندار دشتی یادآور شد: پخش صلوات خاصه در سطح شهر و ادارات در دهه کرامت در دستور کار مدیران قرار بگیرد.

بحرانی ادامه داد: برنامه‌های دهه کرامت امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته در سطح شهرستان برگزار می‌شود و تمهیدات لازم نیز در این زمینه اتخاذ شده است.

وی با تأکید بر اینکه ما همواره در کنار خادم یاران هستیم، گفت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

رونمایی از کتاب شب‌های کانال زوجی

آیین رونمایی از کتاب شب‌های کانال زوجی، زندگینامه و خاطرات شهید سرافراز سید مرتضی بحرالعلوم، با حضور ائمه جمعه سعدآباد و وحدتیه و جمعی از مسئولین شهرستان دشتستان و بخش سعدآباد برگزار شد.

این کتاب زندگینامه و خاطرات شهید سرافراز سید مرتضی بحرالعلوم به قلم مصطفی شهریاری جانباز و ایثارگر دفاع مقدس در ۲۴۴ صفحه چاپ و در سراسر کشور منتشر شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha