دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله محمد تقی مدرسی از علمای عراق

حوزه/ آیت الله سید محمدتقی مدرسی از علمای عراق از سکوت جامعه جهانی در قبال تجاوزات شدید گروهک های صهیونیستی علیه مردم صبور فلسطین انتقاد کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمدتقی مدرسی از علمای عراق طی سخنانی از سکوت جامعه جهانی در قبال تجاوزات شدید گروهک های صهیونیستی علیه مردم صبور فلسطین انتقاد کرد.

ایشان اشاره کرد: عدم قبول مسئولیت جامعه جهانی در قبال اقدامات رژیم اشغالگر، اکنون این گروهک های خون ریز را به ادامه اجرای پروژه های استعماری توسعه طلبانه خود و ارتکاب جنایات بیشتر علیه مردم مبارز فلسطین تشویق می کند.

آیت الله مدرسی بر لزوم ایفای نقش فعال جامعه جهانی به‌ویژه کشورهای عربی و اسلامی در حمایت از این مردم صبور و وادار کردن رژیم صهیونیستی به توقف فوری عملیات‌های نظامی خود تأکید کرد و از سکوت اکثر دولت‌های عربی در قبال این تجاوزات به بهانه عادی سازی روابط خود با این رژیم غاصب، ابراز تعجب کرد.

این عالم عراقی با تأکید بر این مطلب که هر چه جامعه اسلامی بیشتر متفرق و از هم جدا بماند، بر جنایات اشغالگران افزوده می شود، کشورهای عربی و اسلامی را به اتحاد و همکاری و بازگشت به کلام خداوند که در کتاب قرآن مجید می فرماید: (وَٱعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ ٱللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا) و ایستادگی در مقابل استکبار استعماری که می خواهد جامعه اسلامی ما را از هم بپاشد، فراخواند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha