یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حملات

حوزه/ حسین الکرعاوی بر اهمیت پاسخگویی به کشتارها و جنایات اشغالگران آمریکایی و صهیونیستی برای جلوگیری از تجاوزات مستمر آنها تاکید کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حسین الکرعاوی عضو جنبش مردمی عراق بر اهمیت پاسخگویی به کشتارها و جنایات اشغالگران آمریکایی و صهیونیستی برای جلوگیری از تجاوزات مستمر آنها چه علیه مردم عراق و چه مردم فلسطین تاکید کرد.

الکرعاوی در بیانیه ای به المعلومه گفت: جنایات اشغالگران آمریکایی و صهیونیستی، چه در عراق و چه در کشورهای دیگر، باید توسط مقاومت اسلامی پاسخ داده شود تا اشغالگر بازدارنده شود و جلوی تکرار تخلفات او گرفته شود.

وی افزود: پاسخ مقاومت باید متناسب با عمل و جنایت اشغالگر باشد، زیرا دور ماندن و عدم بازدارندگی طرف آمریکایی باعث می‌شود واشنگتن در تجاوزات خود علیه مردم عراق بیشتر پیش برود و به حملات خود علیه امنیت ادامه دهد.

عضو جنبش مردمی عراق تصریح کرد: با هدف بیرون راندن نیروهای اشغالگر آمریکایی از عراق و توقف جنایات مستمر آن علیه عراقی‌ها و به‌ویژه دستگاه‌های امنیتی، نیاز فوری به پاسخگویی به تخلفات اشغالگر آمریکایی از نظر سیاسی و نظامی وجود دارد.

شایان ذکر است که پنج تن از نیرو های حشد الشعبی در یک حمله هوایی به شهادت رسیدند و بعد از آن پایگاه آمریکایی این حمله را دفاع از خود توصیف کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha