شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عراق

حوزه/ شیخ حسن العبادی نماینده کتائب سیدالشهدا گفت: حملات نیروهای مقاومت اسلامی عراق علیه پایگاه‌های آمریکایی تا توقف کامل وحشی گری رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان در غزه ادامه دارد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، از ابتدای عملیات «طوفان الاقصی»، گروه‌های مقاومت اسلامی عراق در کنار سایر مجاهدان مقاومت اسلامی در یمن و سوریه در حمایت از ملت مظلوم فلسطین حملاتی را علیه پایگاه‌های آمریکایی در عراق و سوریه آغاز کردند. حمله به پایگاه نظامی آمریکا عین الاسد در این مدت بارها صورت گرفته و بسیاری از نیروهای اشغالگر آمریکایی دچار مجروحیت‌های شدیدی شدند.

نیروهای مقاومت اسلامی عراق ضمن حمایت از ملت مظلوم فلسطین، کودکان، زنان و مردان بی گناه نوار غزه با انجام این حملات شدید علیه مواضع آمریکایی‌ها به دنبال پاکسازی عراق از لوث اشغالگران آمریکایی هستند. شیخ «اکرم الکعبی»، دبیرکل جنبش نُجَبای عراق پیش از این اعلام کرده بود: مقاومت اسلامی عراق تصمیم به آزادسازی نظامی عراق گرفته و این مسئله قطعی شده و آنچه در راه است بزرگ‌تر است.

شیخ حسن العبادی نماینده کتائب سید الشهدا در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار بین الملل حوزه با اشاره به اظهارات آمریکایی‌ها برای توقف عملیات نیروهای مقاومت اسلامی عراق اظهار کرد: هرگز عملیات مقاومت عراق علیه پایگاه‌های آمریکا متوقف نمی‌شود و به اظهارات مسئولان آمریکایی در این خصوص اهمیتی نمی‌دهیم.

وی ادامه داد: اظهارات مقامات آمریکایی بعد از شکست در مقابله با نیروهای مقاومت اسلامی در عراق مطرح شده است.

العبادی اتصریح کرد: پایگاه‌های آمریکایی در روزهای گذشته طعم شدت حملات موشکی و پهبادی ما را چشیدند و ما در حال تدارک تعداد بیشتری از آنها هستیم و اگر آمریکایی‌ها دست از حمایت خود از رژیم صهیونیستی برندارند و عملیات نظامی علیه کودکان و افراد بی گناه در غزه را متوقف نکنند به حملات خود ادامه می‌دهیم.

العبادی تاکید کرد: رهبری مقاومت اسلامی عراق به رهبری «حاج ابوعلاء الولایی» مستقیماً همراه با ما، عملیات و وضعیت غزه را دنبال می‌کند.

حملات نیروهای مقاومت عراق علیه پایگاه‌های آمریکایی ادامه دارد

در همین راستا ابو علاء الولائی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: عملیات‌های مقاومت علیه اشغالگران آمریکایی در عراق تنها زمانی متوقف می‌شود که تجاوزات صهیونیست‌ها علیه غزه متوقف شود. آتش‌بس با اشغالگران آمریکایی در عراق تنها در صورت برقراری آتش‌بس واقعی و الزام‌آور برای دشمن علیه مردم غزه، میسر می‌شود.

وی افزود: خروج امن برای اشغالگران از عراق تنها زمانی ممکن می‌شود که کاروان‌ کمک‌های انسان‌دوستانه به صورت مداوم و در امنیت وارد غزه شود.

دبیر کل کتائب سید الشهداء عراق تاکید کرد: مقاومت اسلامی عراق بر موضع ثابت خود برای ایستادگی در کنار ملت فلسطین و مقاومت آن تأکید می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha