دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ تجلیل از گروه های جهادی برتر شهرستان دیّر

حوزه/ حجت الاسلام حسینی گفت: ما امروز در موقعیتی هستیم که دشمن می خواهد از مشکلات اقتصادی مردم بهره برداری کند و گروه های جهادی می توانند از طریق فعالیت هایی که انجام می‌دهند نقشه دشمن را خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی صبح امروز در آیین تجلیل از گروه های جهادی شهرستان دیّر با تقدیر از تلاش های گروه های جهادی، اظهار داشت: بسیج منحصر در عرصه نظامی نیست، بلکه بسیج با آن گستره خود در عرصه علمی، فرهنگی، نظامی و ... حضور دارد.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی و گروه های جهادی ما در عرصه مقابله با کرونا سربلند بیرون آمدند، افزود: هر کار و کوششی به معنای جهاد نیست بلکه جهاد آن جایی معنا پیدا می‌کند که ما در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی و ... در مقابل دشمن قرار بگیریم.

امام جمعه دیّر بیان کرد: ما امروز در موقعیتی هستیم که دشمن می خواهد از مشکلات اقتصادی مردم بهره برداری کند و شما گروه های جهادی می توانید از طریق فعالیت هایی که انجام می دهید نقشه دشمن را خنثی کنید.

وی با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در اسفندماه سال جاری، عنوان کرد: عامل موثری که می تواند مردم را به پای صندوق های رای بکشاند، رضایت مردم است.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت هایی که مسئولین و دولت مردان ما دارند اگر ما به عنوان گروه های جهادی بتوانیم نقش آفرین باشیم و بخشی از مشکلات مردم را برطرف کنیم، این جهاد مقدس ما است چون در راستای مقابله با برنامه دشمن است که می خواهد مردم ما را ناامید کند.

وی با بیان اینکه تکریم و تجلیل تخلق به اخلاق الهی است، ادامه داد: تجلیل از گروه های جهادی کاری بسیار ارزشمند است و باعث دلگرمی آنها خواهد شد اگرچه گروه های جهادی برای رضای خدا کار می کنند و انگیزه دینی و ایمانی دارند ولی منافاتی ندارد و دیگران را نیز به حضور در این عرصه تشویق می کند.

امام جمعه دیّر تأکید کرد: امروز در کنار سازندگی و عمرانی و خدمات رسانی به مردم باید در عرصه کار جهادی کار فرهنگی را نیز پررنگ کنیم.

وی با بیان اینکه امروز دشمن از راه ترویج بی بندوباری و پررونق کردن ضدارزش ها در جامعه اسلامی می خواهد به اهداف شوم خود برسد، افزود: در کنار خدمتی که به بندگان خدا می کنیم، کار فرهنگی هم انجام دهیم.

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر فرهنگ سازی سبک زندگی اسلامی در کنار کمک های اقتصادی به افراد، گفت: مهمترین کار و خدمت این است که ما در عرصه دینی و تربیت دینی بتوانیم به افراد کمک و فرهنگ سازی کنیم.

وی با تأکید براینکه باید در فعالیت های جهادی اخلاص داشته باشیم، یادآور شد: بهترین کار شاد کردن دل یک مؤمن از طریق حل کردن مشکلات اوست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha