شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
العبایجی

حوزه/ حسن رشید العبایجی، ضرورت توجه به محافل قرآنی برای آماده سازی نسلی حامل فرهنگ قرآن کریم و پیام اهل بیت علیهم السلام را خواستار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حسن رشید العبایجی تولیت حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) در مراسم تجلیل از شرکت کنندگان در محفل قرآنی که در حرم امام حسین علیه السلام برگزار شد، در سخنانی خود، ضرورت توجه به محافل قرآنی برای آماده سازی نسلی حامل فرهنگ قرآن کریم و پیام اهل بیت علیهم السلام را خواستار شد و بر حفظ حرمت و قداست شهر کربلا تأکید کرد.

وی افزود: لازم است این محافل قرآنی در منازل تداوم یابد و در تربیت جوانان و نوجوانان سرمایه گذاری شود تا نسلی آماده شود که حامل فرهنگ قرآن کریم و پیام اهل بیت (علیهم السلام) باشد به دور از جریانات و اندیشه ها و فرهنگ های انحرافی که جوامع ما را ویران کرده و منجر به انحلال و از هم پاشیدگی خانواده می شود.

العبایجی ادامه داد: از این منبر همه برادران مؤمن و دست اندرکاران را به حفظ حرمت و قداست شهر مقدس کربلا که پیکر مطهر حضرت سیدالشهدا، فرزندان، یارانش و برادرش حضرت ابوالفضل العباس (علیهم السلام) در آن جایی دارد، فرا می خوانیم.

تولیت حرم امام حسین (ع) گفت: شهر مقدس کربلا، پاک ترین و شریف ترین پیکر ها را در خود جای داده است که برای امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با فساد به این شهر آمده اند، لذا ما از همگی می خواهیم با اعمال و رفتارهایی که مناسب این شهر مقدس نیست، مقابله کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha