یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
علی اکبر عرب خراسانی، معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان سمنان

حوزه/ معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان سمنان از برگزاری نشست کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش استان سمنان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و دبیرستاد همکاری‌ها خبر داد.

علی اکبر عرب خراسانی معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در سمنان، اظهار داشت: نشست کمیته همکاری‌های حوزه‌ علمیه و اداره کل آموزش و پرورش سمنان، روز دوشنبه با حضور حجت‌الاسلام حمید نیکزاد مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری‌ها در اردوگاه شهید صدوقی (جنب چشم علی دامغان) برگزار می‌شود.

وی افزود: این جلسه با حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان به عنوان رئیس کمیته و عادل خالقی مدیرکل و نائب رئیس کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش سمنان و ائمه جمعه سراسر استان و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق به عنوان اعضا برگزار خواهد شد.

عرب خراسانی ادامه داد: محوریت جلسه با بررسی چالش‌ها وآسیب‌های طرح‌ها و تقویت آنها و تبیین سیاست‌های کمیته همکاری‌های حوزه‌ علمیه و آموزش وپرورش در استان خواهد بود.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش سمنان با بیان اینکه در این استان قریب به ۱۲۰۰ مدرسه در قالب ۱۱ منطقه آموزشی وجود دارد، اظهار کرد: هم اکنون ۳۱۵ طلبه طرح امین و ۱۴ سرباز معلم در سیستم آموزش و پرورش استان مشغول به فعالیت هستند که تعداد طلاب مدارس طرح امین بیشتر از حد میانگین استانی است.

وی طرح امین را از طرح‌های موفق و اثرگذار آموزش و پرورش و حوزه علمیه دانست و گفت: تاکنون بیش از ۸۰ درصد از مفاد تفاهم نامه همکاری بین حوزه و آموزش و پرورش را عملیاتی کرده‌ایم و آن مقداری هم که مانده یا زمان انجامش فرا نرسیده یا از سوی ستاد ابلاغ نشده است.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha