دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ادای احترام خدام رضوی به شهدای شهر بوشهر

حوزه/ جشن‌های زیر سایه خورشید در استان بوشهر امروز همزمان با ورود کاروان خدام رضوی به این استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، اکبر قائدی دبیر ستاد جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر امروز در حاشیه ورود خدام رضوی به بوشهر با تبریک دهه کرامت، ولادت حضرت معصومه(س) و میلاد علی بن موسی الرضا(ع)، اظهار داشت: امسال بیش از ۵۰۰ برنامه در ۱۲منطقه از شهرستان‌های استان بوشهر در ایام دهه کرامت اجرا خواهد شد.

وی افزود: در بدو ورود، مراسم استقبال در فرودگاه بوشهر انجام شد و پس از آن زیارت قبور شهدای سرافراز بوشهر صورت گرفت.

دبیر ستاد جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر خاطرنشان کرد: یک گروه به شمال استان و گروه دیگر در جنوب استان، پرچم متبرک علی‌بن موسی‌الرضا(ع) را در جمع مردم به اهتزاز در خواهند آورد.

قائدی اظهار کرد: کاروان زیر سایه خورشید به‌منظور ترویج فرهنگ و سبک زندگی رضوی و وصل کردن دل‌های عاشقان امام رضا(ع) و زیارت از راه دور، بین اقشار مختلف مردم حاضر می‌شوند.

وی تصریح کرد: برنامه فرهنگی معنوی زیر سایه خورشید نزدیک ۱۶ سال است که اجرا می‌شود و امسال نیز برنامه‌های ویژه در این ایام تدوین شده است.

دبیر ستاد جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر یادآور شد: خادمان رضوی کاروان زیر سایه خورشید با حضور در گلزار شهدای ۸ سال دفاع مقدس بوشهر، به رسم ادب، احترام و تکریم، قبور مطهر این شهدای والامقام را با گل و گلاب غبارروبی و عطرافشانی و این فضای معنوی را معطر به عطر رضوی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha