دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / شورای همکاری همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه تابستان نباید بین دانش‌آموزان و فضای آموزشی و تربیتی فاصله ایجاد کند، بر ضرورت برنامه ریزی جدی برای اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، روز سه شنبه در کمیته همکاری‌ های حوزه و آموزش و پرورش استان همدان، اظهار داشت: یکی از نیازهای امروز توسعه مدارس امین با استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش، حوزه علمیه و ائمه جمعه در کنار هم است.

وی خواستار توجه به برگزاری محافل قرآنی در مدارس آموزش و پرورش شد و گفت: نوجوان‌های قاری ممتاز شناسایی و از ظرفیت آنها استفاده شود. برگزاری نمایشگاه قرآنی نیز یکی دیگر از ظرفیت‌هایی است که باید در مدارس نسبت به آن توجه داشته باشیم.

امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه بر برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش می‌تواند در ایام تابستان از مجموعه‌های تربیتی سطح استان همانند آفتابگردان و نرجسانه حمایت کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه تابستان نباید بین دانش‌آموزان و فضای آموزشی و تربیتی فاصله ایجاد کند، گفت: یکی دیگر از موضوعاتی که باید به صورت ویژه به آن پرداخت، فعال شدن اردوگاه‌های آموزش و پرورش و فراهم شدن امکان استفاده دانش‌آموزان از آن و انجام کارهای تربیتی و فرهنگی است.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین بطحائیان قائم مقام مدیر حوزه علمیه استان، حجج اسلام طبرسی، اجاقی و عباسی و محمود نقوی مدیر کل آموزش و پرورش استان و شیدایی و گلنار معاونین آموزش و پرورش استان به بیان نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha