جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه برازجان

حوزه/ حجت الاسلام مصلح گفت: مسئله امروز و سلامت جامعه زیست عفیفانه است که همه را شامل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان ضمن تبریک میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، اظهار داشت: دهه کرامت آغازش با میلاد حضرت معصومه (س) و پایانش با میلاد خجسته حضرت امام رضا (ع) است.

وی وجود با برکت حضرت فاطمه معصومه(س) را نشانه ای از اهمیت و جایگاه دختران در اسلام عزیز دانست و بیان کرد: آن حضرت در واقع جلوه ای از وجود حضرت زهرا سلام الله علیها است که در ایران اسلامی تجلی پیدا کرده است و در طهارت نفس امتیازی خاص و بسیار والا داشت.

امام جمعه برازجان با بیان مهم بودن افزایش نرخ فرزند آوری و افزایش جمعیت، افزود: غفلت هایی شده که اگر همین طور ادامه پیدا کند نرخ جمعیت صفر می شود و جمعیت کشور رو به پیری می رود.

وی یکی از مولفه های اقتدار کشور را دارا بودن جمعیت جوان بیان کرد و افزود: فرزند مایه آرامش و زینت زندگی است و رزق فرزند و روزی همه را خدا می دهد؛ باید از تسهیلات و تشویق هایی که دولت گذاشته استفاده کرد، بانک های عامل کمک کنند تا جوانان به ازدواج تشویق شوند همچنین مجلس مصوبات خوبی داشته که امیدواریم در اجرا نیز بهتر عمل شود.

حجت الاسلام مصلح ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر نماد استقامت، مقاومت و پایداری ملت ایران، گفت: این روز را به تمام جانبازان، آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تبریک می گویم.

وی ضمن تشکر از فرماندار به عنوان دبیر قرارگاه عفاف و حجاب و دستگاه های اجرایی فعال در بحث حجاب، افزود: بعضی از دستگاهها برای عفاف و حجاب برنامه های تبلیغاتی خوبی داشته اند که امیدواریم این وضعیت ادامه داشته باشد.

امام جمعه برازجان افزود: دستگاه های اجرایی همت کنند تا کار تبلیغاتی و محتوای بهتری انجام شود؛ مسئله امروز و سلامت جامعه زیست عفیفانه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha