پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امام جمعه تکاب

حوزه/ امام جمعه تکاب گفت: براساس تعالیم اسلام، مسئولان خدمتگزار مردم هستند، اعتبار و آبروی مسئولان به این است و اسلام این را برای ما معیّن کرده است، ما حقّی به گردن مردم نداریم، مردم به گردن ما حق دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام مصطفی کوهی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان تکاب که در مصلای بقیة‌الله این شهر برگزار شد، اظهار داشت: پیام موشک دور بُرد خرمشهر به دشمنان و صهیونیست‌ها و آمریکا این است که اگر روزی شما به صدام و رژیم بعث عراق کمک کردید که خرمشهر را تسخیر کنند، امروز اگر غلطی از شما سر بزند خرمشهر به سراغ شما خواهد آمد و سیلی سنگینی دریافت خواهید کرد.

وی افزود: براساس تعالیم اسلام، مسئولان خدمتگزار مردم هستند، اعتبار و آبروی مسئولان به این است و اسلام این را برای ما معیّن کرده است، ما حقّی به گردن مردم نداریم، مردم به گردن ما حق دارند.

امام جمعه تکاب خاطرنشان کرد: مسئولین باید به مستضعفین و نیازمندان توجه جدی داشته باشند و مهم‌ترین شاخصه یک مسئول اسلامی این است که خود را بالاتر از مردم نبیند و ساده زیست بوده و در صدد حل مشکلات مردم باشد.

حجت الاسلام کوهی عنوان کرد: مسئولین همیشه در بین مردم باشند و سر زدن به فقرا، نیازمندان، خانواده شهدا به عنوان ولی نعمتان جامعه و تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات کشور و تعالی و پیشرفت ایران اسلامی از مهم‌ترین شاخصه‌های مسئول در تراز انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات و دغدغه‌های مردم تکاب، جاری شدن فاضلاب‌های خانگی در رودخانه‌های سطح شهر است و لذا باید مسئولین به این مسئله توجه جدی کرده و آن را حل کنند.

امام جمعه تکاب اضافه کرد: با این حساب وجود سامانه فاضلاب شهری در تکاب بسیار ضروری است و انتظار می‌رود پروژه سامانه فاضلاب عملیاتی، اجرایی و احداث شود.

وی خاطرنشان کرد: رودخانه‌های شهر در واقع محل عبور فاضلاب است که بهداشت عمومی شهر را تهدید می‌کند و آسیب‌ها و بوی نامطبوع آن، مردم و ساکنان خانه‌های حاشیه رودخانه را آزار می‌دهد.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha