جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: برای حل مشکلاتی از قبیل اشتغال، مهارتورم و خدمت گزاری بی‌منت به مردم باید تلاش کرد، چرا که خدمتگزاری مخلصانه در همه عرصه‌ها به مردم عبادت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان، امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد، با گرامیداشت دهه کرامت اظهار داشت: دهه کرامت فرصتی مغتنم برای تبلیغ، تبیین و ترویج سبک رندگی رضوی در جامعه است که باید برای تحقق این مهم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه کرامت باید مردمی و بامحتوا برگزار شود، افزود: باید با برگزاری برنامه‌های دینی و فرهنگی نشاط و سرور معنوی را در جامعه افزایش داد.

امام جمعه خرم آباد، با اشاره به اینکه مسئولان باید در خدمت رسانی صادقانه و بی منت به مردم همت خود را بکار گیرند، یادآور شد: مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته گذشته نکات مهمی را برشمردند و تأکید داشتند از رفتار اشرافی و نگاه از بالا به مردم پرهیز شود و مسئولان در نشست با مردم تواضع و فروتنی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر لزوم تلاش دولت، مجلس شورای اسلامی و همه نهادهای انقلابی برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تأکید کرد و گفت: برای حل مشکلاتی از قبیل اشتغال، مهارتورم و خدمت گزاری بی‌منت به مردم باید تلاش کرد، چرا که خدمتگزاری مخلصانه در همه عرصه‌ها به مردم عبادت است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال پایدار در جامعه رنج جوانان و خانواده‌ها را کاهش می‌دهد خاطرنشان کرد: آمارهای موجود اشتغال موقت هستند و اشتغالزایی پایدار در استان پایین است و برای تحقق این مهم باید راهکارهای اساسی اتخاذ گردد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان خواستار حمایت بیشتر نهادهای انقلابی از جمله بنیاد علوی در عرصه محرومیت زدایی در بخش‌های استان شد و اظهار کرد: نهادهای حمایتی با ایجاد نیروگاه‌ها و واحدهای تولیدی، در خدمت رسانی بی‌منت به مردم در صحنه حاضر شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha