جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان سنندج گفت: مسئولان در نظام اسلامی برای اینکه بهتر بتوانند به مردم خدمت کنند، باید از نظام اداری پیامبر اکرم(ص) الگو بگیرند، زیرا در سیره رسول خدا(ص) همواره مسائلی مانند عدالت اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و مهمتر از همه این‌ها توجه به مستضعفان و رفع مشکلات مردم از اولویت‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، ماموستا رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنندج، اظهار داشت: محور توسعه هر کشوری جوانان هستند، بنابراین دولت‌ها نسبت به ایجاد بستر برای حضور این قشر تلاش کنند.

امام جمعه شهرستان سنندج گفت: امروز کشور ما برای توسعه و پیشرفت نیازمند نیروی کار جوان است، بنابراین در بخش‌های مختلف ضروری است تا از جوانان استفاده کنیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، افزود: مسئولان در نظام اسلامی برای اینکه بهتر بتوانند به مردم خدمت کنند، باید از نظام اداری پیامبر اکرم(ص) الگو بگیرند، زیرا در سیره رسول خدا(ص) همواره مسائلی مانند عدالت اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و مهمتر از همه این‌ها توجه به مستضعفان و رفع مشکلات مردم از اولویت‌ها است.

ماموستا رستمی ادامه داد: یکی دیگر از صفاتی که باید همواره در کارهای خود مدنظر داشته باشیم، خوش قولی و عمل به وعده است، چنانچه پیامبر اکرم(ص) به این صفت نیکو معروف بودند.

امام جمعه شهرستان با اشاره به اینکه امروز قدرت سیاسی ایران با چند دهه گذشته قابل مقایسه نیست، خاطرنشان کرد: ایجاد برادری و نزدیکی ایران با دیگر کشورهای اسلامی و ایجاد وحدت در جهان اسلام باعث می‌شود دشمن در توطئه‌گری علیه مسلمین ناکام بماند، بنابراین در جهان اسلام برای پیروزی بر دشمن از سلاح وحدت استفاده کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha