یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه اهرم

حوزه/ امام جمعه اهرم گفت: نمایندگان مجلس باید در مقابل مردم متواضع باشند و حرف مردم را بشنوند و از دادن وعده‌هایی که عملی نمی‌شود، بپرهیزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حبیب پهلوزاده امام جمعه اهرم امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، اظهار داشت: برگزاری مراسمی مانند سالروز فتح خرمشهر به تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کمک می‌کند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، افزود: نمایندگان مجلس باید در مقابل مردم متواضع باشند و حرف مردم را بشنوند و از دادن وعده‌هایی که عملی نمی‌شود، بپرهیزند.

امام جمعه اهرم بیان کرد: رونمایی از موشک بالستیک خیبر برای دشمنان از جمله رژیم صهیونیستی پیام هشدار و برای همسایگان پیام ایجاد امنیت بیشتر در منطقه دارد.

وی با بیان اینکه دشمن با ایجاد شبهه و فتنه به دنبال برداشتن حجاب و چادر از سر دختران و بانوان ما است، ادامه داد: به برکت خون شهدا این راهبرد دشمن مانند توطئه‌های قبلی از بین خواهد رفت.

حجت الاسلام پهلوزاده عنوان کرد: در این دولت شاهد تفکر جهادی و اراده مستحکم هستیم و راهبرد گفت‌وگو و موشک و اقتصاد مقاومتی با هم جلو می‌رود.

وی افزود: کسانی که در گذشته می‌گفتند زبان دیپلماسی بلد نیستید و عصر موشک تمام شده و عصر گفت‌وگو است، سطح رابطه ایران با کشورهای همسایه را به حداقل رساندند و تعامل با دنیا و همسایگان را با دیپلماسی التماسی دنبال می‌کردند.

امام جمعه اهرم با بیان اینکه در این دولت سطح روابط با کشورهای مختلف گسترش یافته است، ابراز کرد: این دولت هم اهل موشک است و هم اهل گفت‌ گو و هر از گاهی یکی از سلاح‌های راهبردی و شهرهای موشکی رونمایی می‌شود، که این خروجی اصل عزت، حکمت و مصلحت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha