پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شاهینی

حوزه/ رئیس حوزه هنری استان بوشهر از برگزاری نمایشگاه تجسمی «آهوانه» با پرداختن به اشعار سروده شده توسط شاعران استان بوشهر با موضوع رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عبدالله شاهینی رئیس حوزه هنری استان بوشهر پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه تجسمی «آهوانه» در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نمایشگاه تجسمی «آهوانه» با پرداختن به اشعار سروده شده توسط شاعران استان بوشهر با موضوع رضوی افتتاح شده که در این نمایشگاه ۵۸ اثر تجسمی با موضوع امام رضا(ع) ارائه شده است.

وی افزود: این نمایشگاه به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع) برگزار شده است و در آن شعر شاعران استان بوشهر در قالب‌های «خوشنویسی، نقاشی و نقاشی خط» به دبیری مسعود عرب زاده قرار داده شده است.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر، با اشاره به اینکه هنرمندان تجسمی در مدت زمان ۲۰ روزه آثار ارائه شده شاعران شرکت کننده در این رویداد را به رشته تحریر در آوردند، گفت: آثار عبدالرحیم شاه حسینی، حامد شاه حسینی، سید نظام الدین حسینی، محمد راستگو، مصطفی افروز، فرزانه بهرامی، اکبر صیادی، علی قاسم زاده، هادی گرامی، عبدالامیر اخترشناس، حمیده کلائی، اسماعیل کاظمی، مظفر مظفری، آذرشب با داوری رضا شاه حسینی در نمایشگاه سوره به معرض دید گذاشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: آثار نجمه کرمانی «نقاشی و خط»، نازیلا کاکیا از کشور نروژ، هستی فرمانی از تهران، مهناز عزیزی از فارس شهر آباده، ثمر محمودی از استان گیلان، شهر لاهیجان و فاطمه شاه حسینی، به معرض نمایش گذاشته شده است.

شاهینی یادآور شد: غلامرضا ابراهیمی، کمیل ایزدجو، ابراهیم درویشی، خلیل آزمون، فتح الله خلیل نژاد، راحیل شکوه، حسن عباسی، سید محبوبه هاشمی زاده، دانیال ایزدی، حیدر منصوری، حدیث زنگنه، سید محمد جعفری، مجید بوری، سیروس فتحی، محمد صالح منصوری، محمد مرادی، اصغر اکبری، دریا افکار آزاد، اسماعیل کاظمی، یدالله مظفری، سیدمرتضی کراماتی، احمد احمدی از شاعران شرکت کننده در این رویداد بودند.

گفتنی است، آیین افتتاحیه نمایشگاه آثار برگزیده هنرهای تجسمی ویژه دهه کرامت با حضور شاعران و هنرمندان در نگارخانه سوره با محوریت شاعران استان بوشهر برگزار شد، این نمایشگاه صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۳ و بعدازظهر ۱۷الی ۲۱ در مکان نگارخانه سوره حوزه هنری واقع در ابتدای بلوار رئیسعلی دلواری و در ساختمان حوزه هنری برپاست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha