جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حسن مصلح

حوزه/ امام جمعه برازجان گفت: یقین بدانید کاروان زیر سایه خورشید یک زیارت است و هر جایی که پرچم مبارک حضرت علی بن موسی‌ الرضا(ع) می‌رود، شما نیز زائران حضرت هستید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، به مناسبت دهه کرامت و از سری برنامه‌های جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید، با حضور خادمان امام رضا (ع) امروز مراسم جشن میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در محوطه حرم مطهر شهدای گمنام برازجان برگزار شد.

حجت الاسلام حسن مصلح، در خصوص حضور کاروان زیر سایه خورشید در روستاها و شهرهای دشتستان استان بوشهر، اظهار داشت: در این روزها که توفیق نداشتیم در حرم مطهر رضوی باشیم، حضرت رضا(ع) با مهربانی، خادمین خود را مامور کردند تا خود را به محضر مشتاقان و دلدادگان برسانند پس باید بابت این فیض، قدردان خداوند و حضرت باشیم.

وی افزود: یقین بدانید کاروان زیر سایه خورشید یک زیارت است و هر جایی که پرچم مبارک حضرت علی بن موسی‌ الرضا(ع) می‌رود، شما نیز زائران حضرت هستید.

گفتنی است در این مراسم گروه سرود ۴۵۰ نفره رجاء روستای دهقائد به اجرای برنامه پرداخت.

همچنین در ادامه این مراسم، خادمین آستان قدس رضوی از حجت الاسلام مصلح امام جمعه برازجان به جهت همکاری با آستان قدس رضوی با اهدا هدایای متبرک حرم مطهر امام رضا(ع) تجلیل کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha