شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عادل

حوزه / معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: بقاع متبرکه ظرفیتی ارزشمند برای ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام غلامرضا عادل معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، امروز در همایش بزرگداشت امامزادگان و تجلیل از خادمان و فعالان قرآنی لرستان که در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد لرستان برگزار شد، با تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا سبک زندگی رضوی در جامعه نهادینه شود.

وی به شکوفایی علمی در دوران حیات امام رضا(ع) اشاره کرد و افزود: مناظرات موفقیت آمیز و علمی آن امام همام در دوران حیات در تاریخ دینی و فرهنگی اسلام به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه امامزادگان و بقاع متبرکه ظرفیتی ارزشمند برای تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه هستند، خاطرنشان کرد: باید با همت مبلغان و فعالان قرآنی و فرهنگی در راستای تحقق این مهم تلاش کنیم.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، با اشاره به اینکه امروز حرم امامزادگان و بقاع متبرکه محلی برای تبیین و ترویج فرهنگ دینی و معارف قرآنی در جامعه محسوب می‌شوند، اظهار کرد: باید از ظرفیت معنوی بقاع متبرکه در راستای رشد و تعالی دینی و فرهنگی جامعه بهره برد.

حجت الاسلام عادل با اشاره به اینکه خادمی زائران در بقاع متبرکه یک افتخار و عبادت محسوب می‌شود، گفت: خادمان و هیئات منا مساجد و امامزادگان باید با تلاش جهادی و خالصانه در خدمت رسانی به زائران کوشا باشند و تلاش کنند تا مساجد و بقاع متبرکه محلی برای گسترش معارف دینی و انقلابی باشد.

وی با اشاره به خدمت رسانی‌ موکب‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان به زائران اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته شاهد خدمت رسانی‌های به موقع و مثال زدنی موکب‌های اوقاف و امور خیریه لرستان به زائران اربعین حسینی بودیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha