پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مجیدی

حوزه/ رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه فعالیت‌های قرآنی باید مردم را نسبت به آینده امیدوار و خوشبین نماید، گفت: فعالیت‌های قرآنی باید در راستای امید آفرینی در جامعه انجام گیرد و تلاش شود اخلاق قرآنی در جامعه ترویج شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حمید مجیدی مهر رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، امروز در مراسم تجلیل از فعالان قرآنی، هیات امنا مساجد و امامزادگان لرستان که در تالار شهید آوینی خرم آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا برنامه‌های قرآنی در جامعه شتاب گیرد، اظهار داشت: فعالان حوزه‌های دین و فرهنگ باید برای ترویج فرهنگ و اخلاق قرآنی در جامعه همت خود را به‌کار گیرند.

وی با اشاره به اینکه قاریان و فعالان حوزه قرآن در بین مردم احترام خاصی دارند، گفت: همین احترام خاص، رسالت آنان را برای اشاعه اخلاق قرآنی در جامعه دوچندان می‌کند.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، با اشاره به اینکه قاریان و حافظان قرآن باید برای انجام فعالیت‌های قرآنی در جامعه خودشان پیش قدم باشند، خاطرنشان کرد: فعالان حوزه قرآن باید خودجوش مراسمات و محافل‌های قرآنی را برای آحاد مردم برگزار نمایند.

مجیدی‌مهر، با اشاره به اینکه قاریان و حافظان قرآن نباید تنها قرآن خوان باشند، اظهار کرد: قاریان و حافظان قرآن باید در رفتار و عمل خود هم قرآنی باشند، تا برای مردم الگو شوند.

این قاری ممتاز قرآن کریم با اشاره به اینکه فعالیت‌های قرآنی باید مردم را نسبت به آینده امیدوار و خوشبین نماید، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های قرآنی باید در راستای امید آفرینی در جامعه انجام گیرد و تلاش شود اخلاق قرآنی در جامعه ترویج شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha