شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام ابراهیمیان

حوزه/ مدیر کل صیانت و بازرسی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: درس اخلاق مداری در مدیریت و سایر مراحل زندگی را باید از کتاب گهر بار قرآن و سیره اهل بیت(ع) آموخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام رسول ابراهیمیان مدیر کل صیانت و بازرسی حوزه‌های علمیه خواهران، امروز در مراسم معرفی مدیر جدید حوزه علمیه خواهران لرستان که در محل مدیریت حوزه علمیه خواهران این استان برگزار شد، با اشاره به اینکه حوزه‌های علمیه پرچمداران صیانت از ارزش‌های اسلامی و انقلابی در جامعه هستند، اظهار داشت: حوزه‌های علمیه باید به ابزارهای نوین در تبلیغ مجهز باشند و برای اشاعه فرهنگ دینی و اهداف انقلابی در جامعه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه ظواهر دنیا لهو و لعب و تفاخر دنیا محسوب می‌شوند، گفت: پست‌ها و اعتبار ظاهری نباید باعث باخت انسان به دنیا شود.

مدیر کل صیانت و بازرسی حوزه‌های علمیه خواهران، با اشاره به اینکه دلبستگی به دنیا در پُست‌های کشوری، کاری و اداری در ممالک غرب مشهود است، یادآور شد: متقین و مومنین در پس دادن امانت و مسئولیت در حوزه‌های علمیه این موضوع را به خوبی درک کرده‌اند، چون می‌دانند تکلیف و رسالت امری سنگین و خطیر است.

حجت الاسلام ابراهیمیان با اشاره به اینکه مسئولان حوزوی در پست‌های دینی و مذهبی با روی باز تکلیف را از دوش خود پایین می‌گذارند، خاطرنشان کرد: درس اخلاق مداری در مدیریت و سایر امور زندگی را باید از کتاب گهر بار قرآن کریم و سیره اهل بیت(ع) آموخت.

وی با آرزوی توفیق برای همه مسئولان حوزوی گفت: امید می‌رود مدیران حوزوی با سعی و تلاش و رایزنی با مسئولان دینی و مدیران در راستای اشاعه فرهنگ دینی و انقلابی در جامعه بیش از پیش تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha