چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
موسوی

حوزه/مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان گفت: حوزه‌های علمیه پرچمداران ترویج و صیانت از آموزه‌های دینی و سیره اهل بیت(ع) در جامعه هستند و باید با همت جهادی و خالصانه در راستای تحقق این مهم گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان لرستان امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان که در محل مدیریت حوزه علمیه خواهران این استان برگزار شد، اظهار داشت: حوزه‌های علمیه پرچمداران ترویج و صیانت از آموزه‌های دینی و سیره اهل بیت(ع) در جامعه هستند و باید با همت جهادی و خالصانه در راستای تحقق این مهم گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه درب مدارس علمیه و مدیریت حوزه علمیه خواهران لرستان به روی مردم و بانوان باز است، گفت: مردم و بانوان می‌توانند برای دریافت مشاوره‌های دینی در زمینه‌های گوناگون به مدارس و حوزه علمیه خواهران لرستان مراجعه کنند و اساتید در این خصوص پاسخگوی آنان خواهند بود.

مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان لرستان، با اشاره به اینکه تلاش می‌شود حوزه علمیه خواهران لرستان برنامه‌ها و نشست‌های گوناگونی برای پیشبرد اهداف دینی و انقلابی در جامعه با ادارات و نهادهای اجرایی استان داشته باشد، خاطرنشان کرد: داشتن برنامه‌های کوتاه، میان و بلند مدت از برنامه‌های آتی حوزه علمیه خواهران لرستان خواهد بود.

حجت الاسلام موسوی در ادامه با اشاره به اینکه اتمام طرح‌های نیمه تمام عمرانی در مدارس علمیه از دیگر اولویت‌های حوزه علمیه خواهران لرستان خواهد بود، اظهار کرد: تلاش می‌شود تا با بازدیدهای دوره‌ای از مدارس علمیه از طرح‌های عمرانی هم بازدید شود.

حجت الاسلام روح الله مهدوی خواه مدیر سابق حوزه علمیه خواهران لرستان هم با تبریک به حجت الاسلام موسوی، برای وی آرزوی توفیق در برنامه‌های حوزه علمیه خواهران لرستان کرد.

در پایان مدیران و معاونان حوزه علمیه خواهران لرستان و مدارس علمیه خواهران این استان نیز خواستار رفع نیازها و تقویت زیرساخت های حوزوی در مدارس شهرستان های استان شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha