دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اداره كل تبليغات اسلامي مازندران

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: هیئت‌ها و تشکل‌های دینی، باید طرح‌ها و برنامه‌های متناسب با زیست بوم عصر و زمانه خود را داشته باشند، در زمانی که تغییراتی در دنیا ایجاد شد و معادلات دنیا در حال تغییر و دگرگونی ویژه‌ای است، باید با برنامه عمل کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه در مازندران، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، عصر امروز در دوره توانمندسازی و مهارت آموزی تشکل‌های دینی در رامسر، با بیان اینکه در دنیای کنونی نیازمند همدلی و هم‌افزایی هستیم، اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری، جهان در آستانه تغییر و نظم نوین جهانی قرار گرفته و نشانه‌های این تغییرات در حال هویدا شدن است، در حقیقت کسی که در عرصه جهاد تبیین فعالیت می‌کند، نقش مهمی در این حوزه دارد.

وی افزود: هیئت‌ها و تشکل‌های دینی، باید طرح‌ها و برنامه‌های متناسب با زیست بوم عصر و زمانه خود را داشته باشند، در زمانی که تغییراتی در دنیا ایجاد شد و معادلات دنیا در حال تغییر و دگرگونی ویژه‌ای است، باید با برنامه عمل کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران یادآور شد: امروز قدرت آمریکا رو به افول بوده و منزوی شدن آن، انتقال قدرت از شرق به غرب و گسترش تفکر و جبهه مقاومت، از نشانه‌های این تغییر و ایجاد نظم نوین، است.

وی تأکید کرد: تشکل‌ها و هیات مذهبی، برای رسیدن به تمدن اسلامی و نقش آفرینی در گام دوم انقلاب اسلامی و مسیر خودسازی و جامعه پردازی، باید تلاش وافر و ویژه‌ای داشته باشند و عنصر زمان آگاهی برای آنان مهم و ضروری است، چرا که از کانون‌های معنویت افزایی در مسیر تمدن سازی هستند.

حجت الاسلام شریف تبار بیان کرد: جنگ شناختی و ترکیبی تلفات زیادی به دنبال خواهد داشت، در حقیقت دشمن در فکر قبضه کردن افکار عمومی است و باید این مسیر را فتح کنیم.

وی ضمن گرامیداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر، اظهار کرد: حضرت امام(ه) فرمودند، خرمشهر را خدا آزاد کرد و طبق فرمایش مقام معظم رهبری نیز خرمشهرهای زیادی در پیش داریم که باید از این اندیش‌ها و مرزها صیانت کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به دوره توانمند سازی هیات‌ها و تشکل‌های مذهبی، خاطرنشان کرد: این دوره که با عنوان "دوره ماه" در حال برگزاری است، در راستای ارتقای آموزشی و توانمندسازی هیات‌ها و تشکل‌های دینی، سمن‌ها و مجموعه‌های مردم‌نهاد استان‌های گیلان، گلستان و مازندران به مرکزیت استان مازندران در اردوگاه شهدای هفتم تیر رامسر، به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha