پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
photo_2023-05-30_10-02-09.jpg

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل با بیان اینکه رفع موانع پیشرفت بانوان طلبه از اولویت‌های کار ما است، گفت: بایستی از بدو ورود طلاب به حوزه، از آنها استعدادیابی صورت گیرد و افراد با استعداد و توانمند به صورت غیر رسمی به عرصه تدریس ورود داده شود تا در آینده استادان با تجربه و قوی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، حجت‌الاسلام رسول خواسته مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل، در نشست با کادر مدرسه علمیه تخصصی الزهرا (س) اردبیل که روز گذشته در محل مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد، اظهار داشت: تمام توان تلاش خود را به کار می‌گیریم تا اسباب برنامه‌هایی که سبب پیشرفت نهاد مقدس حوزه علمیه خواهران می‌شود، فراهم کنیم.

وی افزود: خانواده حوزه علمیه خواهران اردبیل بایستی دست به دست هم دهند تا نقشی را که این نهاد مقدس باید در جامعه نشان دهد، به بهترین شکل ایفا شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل با بیان اینکه رفع موانع پیشرفت بانوان طلبه از اولویت‌های کار ما است، تصریح کرد: بایستی از بدو ورود طلاب به حوزه، از آنها استعدادیابی صورت گیرد و افراد با استعداد و توانمند به صورت غیر رسمی به عرصه تدریس ورود داده شود تا در آینده استادان با تجربه و قوی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام خواسته، روحیه جهادی، اخلاص و وجدان کاری کادر و اساتید مدرسه علمیه تخصصی الزهرا (س) اردبیل را مورد تحسین قرار داد و موفقیت همراه با سربلندی را برای آنها از خداوند خواستار شد.

رفع موانع پیشرفت بانوان طلبه از اولویت‌های کار ما است

رفع موانع پیشرفت بانوان طلبه از اولویت‌های کار ما است

رفع موانع پیشرفت بانوان طلبه از اولویت‌های کار ما است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha