یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
اراک

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نقش خواهران در پیشبرد اهداف جشنواره و اقدامات پژوهشی بسیار قابل تقدیر است و بانوان به برکت انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف منشأ خیرات و برکات فراوانی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، پیش از ظهر امروز آیین اختتامیه جشنواره علامه حلی استان مرکزی با حضور آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، حجت الاسلام مجتبی گودرزی مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی و حجت الاسلام محمد ربیعی مدیر حوزه علمیه برادران در سالن اجتماعات مصلی بیت المقدس شهر اراک برگزار شد.

آیت الله دری نجف آبادی اظهار داشت: نقش خواهران در پیشبرد اهداف جشنواره و اقدامات پژوهشی بسیار قابل تقدیر است و بانوان به برکت انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف منشأ خیرات و برکات فراوانی هستند و باید در حوزه‌های علمیه و عرصه تحقیق و پژوهش، الگو و پیشگام باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، تصریح کرد: ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های علمیه وجود دارد و کارنامه این استان درخشان است و لذا لازم است تا در حوزه‌های تبیینی و تبلیغی پیشگام باشیم.

امام جمعه اراک تصریح کرد: جشنواره علامه حلی از برنامه‌های موفق حوزه‌های علمیه است و موضوعات و بخش‌های جشنواره هم کاربردی و هم در راستای نیازهای جامعه می‌باشد و لازم است تا تقویت شوند.

بانوان به برکت انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف منشا خیرات و برکات فراوانی هستند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha