سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
افتتاح کارگاه تولید کوه پشتی در عسلویه

حوزه / صبح امروز کارگاه تولید و دوخت کوله پشتی در مدرسه علمیه الزهرا(س) عسلویه با حضور خدام حرم علی ابن موسی الرضا(ع) و مسئولان محلی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، صبح امروز کارگاه تولید و دوخت کوله پشتی در مدرسه علمیه الزهرا(س) عسلویه با حضور خدام حرم علی ابن موسی الرضا(ع) و مسئولان محلی افتتاح شد، که به همین مناسبت نام کارگاه کارآفرینی کوله پشتی را "حضرت معصومه(س) " برگزیدند.

خانم جاوید مدیر مدرسه علمیه الزهراء(س) عسلویه در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، اظهار داشت: خداوند متعال عنایتی کردند و حوزه علمیه توانست با همکاری گروه جهادی شمس این کار خدا پسندانه را آغاز کند، البته شورای راهبردی پتروشیمی منطقه پارس جنوبی و بعضی دیگر از شرکت‌هایی که در عسلویه مشغول به فعالیت هستند نیز قول همکاری داده‌اند.

وی افزود: نکته حاٸز اهمیت این است که ما تلاش داریم در بحث بهبود بخشی به اقتصاد مردم در جامعه سهیم باشیم به‌همین سبب خانم‌هایی که سرپرست خانوار بودند را شناسایی کرده و به این کارگاه دعوت می‌کنیم و پس از آموزش به آنان، شروع به کار می‌کنند تا کمکی باشد برای امر اقتصاد و معیشت آنها و به برکت این ایام مبارک نخستین کوله‌های دوخته شده توسط این مادران برای فرزندانشان خواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) عسلویه یادآور شد: البته در کنار این کار جهادی، کلاس‌های سبک زندگی اسلامی، مشاوره دینی و خانوادگی و آموزش‌های احکام و قرآن نیز برگزار می‌شود.

قابل ذکر است که این کارگاه کاملا جهادی است و در مدرسه علمیه الزهرا(س) عسلویه تجهیز و راه اندازی شده و محصولات این کارگاه به دست دانش آموزان نیازمند در سراسر کشور خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ندا IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    0 0
    خیلی هم عالی!