جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1089491
۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
قرآن مجید

حوزه/ مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان از راه اندازی پویش نذر قرآن در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، محمد چگنی نژاد مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان، امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پویش نذر قرآن با رویکرد ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در مناطق محروم راه اندازی شده است.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که امروز مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، به‌ویژه در مناطق محروم با آن مواجه هستند، بحث کمبود آموزش‌های قرآنی است که باید این مشکل مرتفع شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، یادآور شد: برای رفع مشکل کمبود قرآن در مساجد، پویشی با عنوان «نذر قرآن» در استان لرستان راه اندازی شده است.

چگنی نژاد بیان کرد: این پویش با هدف جلب حمایت خیران و جمع‌آوری قرآن‌های اضافه موجود در منازل راه‌اندازی شده است.

وی با دعوت از مردم، افراد توانمند و خیران برای مشارکت در این امر خداپسندانه، گفت: در هر منزلی ممکن است بیش از یک جلد کتاب قرآن وجود داشته باشد، که می‌تواند به مساجد اهدا شود.

مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان، خاطرنشان کرد: این پویش با رویکرد تقویت فرهنگ دینی و فرهنگ قرآنی در مناطق محروم اجرایی شده است.

چگنی نژاد خاطرنشان کرد: به منظور برگزاری محافل قرائت و تفسیر قرآن کریم در مساجد محلات کم برخوردار و کمبود نسخ قرآن، امید می‌رود با مشارکت مردم و خیران با نذر کتاب قرآن خانگی یا تهیه نسخ نو، در رونق بخشیدن به این محافل نورانی اقدامی موثر صورت پذیرد.

وی گفت: مردم و خیرین می‌توانند نذورات خود را به آدرس خرم آباد، میدان ۲۲ بهمن، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان اهدا کنند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان خاطرنشان کرد: شماره تماس (۰۹۱۶۸۵۹۰۶۹۰ «کرمیان») و شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۱۳۱۷۵۷۹۵ (بنام ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان) برای مشارکت مردم در این امر خدا پسندانه اعلام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha