سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر / دیدار نمایندگان تشکل‌های دانشجویی با امام جمعه همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تقدیر از تلاش پیشکسوتان قرآنی استان، به تهیه و تدوین سند قرآنی اشاره کرد و گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی، سند قرآنی استان همدان را به عنوان الگو به کل کشور ارسال کرده تا از آن برای فعالیت‌های قرآنی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز در آیین تجلیل از فعالان قرآنی پیشکسوت همدان، اظهار داشت: بنده نمی‌توانم جایگزین بهتری برای این موضوع پیدا کنم که فردی عمرش را به جز در راه تعلیم و تعلم قرآن برای فعالیت دیگری گذاشته باشد.

وی افزود: قرآن ثقل اکبر است و اگر قرآن وجود نداشته باشد، فعالیت‌های دینی دیگر ما نیز کم عمق خواهد شد، به بیان دیگر اگر سایر فعالیت‌های دینی به قرآن گره نخورد، نمی‌توان آن انتظاری که از این اقدامات داریم را داشته باشیم.

امام جمعه همدان، با تقدیر از تلاش پیشکسوتان قرآنی استان، به تهیه و تدوین سند قرآنی اشاره کرد و یادآور شد: این سند محصول استفاده از تجربیات پیشکسوتان و فعالان قرآنی است که توسط شورای قرآن انجام شد.

وی با بیان اینکه برای موفقیت در این عرصه دیگر مجموعه‌ها نیز باید پای کار بیایند و کمک کنند، خاطرنشان کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی، سند قرآنی استان همدان را به عنوان الگو به کل کشور ارسال کرده تا از آن برای فعالیت‌های قرآنی استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، با اشاره به اینکه در بخش رسانه، نیازمند همراهی رسانه‌هایی همچون ایکنا با شورای قرآن هستیم، گفت: اهالی رسانه باید میزانی که این سند اجرایی شده را به درستی منعکس کنند.

وی با تأکید بر اینکه در عرصه فعالیت قرآنی تعددی وجود ندارد، اظهار کرد: فعالین قرآنی شاید دارای اسامی متفاوتی باشند، اما همه یک مجموعه هستند و برای یک هدف تلاش می‌کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم از آقایان حسین دهقان، بهرام قره‌باغی و محمد جواد صدیق از پیشکسوتان و فعالان قرآنی تقدیر شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha