جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
س

حوزه / مدیر مدرسه علمیه آیت الله ابوتراب امامی کاشانی گفت: مطابق حدیث سلسله الذهب، هر کس قصد گام نهادن در وادی توحید ناب را دارد، باید از در ولایت وارد شده و به مقصود نائل گردد.

به گزارش خبرنگار خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان، جشن میلاد امام رضا(ع) امروز با مولودی خوانی خندان مداح اهل بیت(ع) و سخنرانی کارشناسان مذهبی و با حضور جمعی از روحانیون و طلاب حوزه علمیه از طرف نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان در حسینیه علی اکبر(ع) این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام اکبرزاده مدیر مدرسه علمیه آیت الله ابوتراب امامی کاشانی در این مراسم ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع)، با بیان حدیث سلسله الذهب، فلسفه سیاسی تشیع را مطرح کرد و اظهار داشت: توحید و ولایت دو امر مهم مورد نیاز جوامع انسانی است.

حجت الاسلام اکبرزاده ادامه داد: مطابق این حدیث گهربار هر کس قصد گام نهادن در وادی توحید ناب را دارد، باید از در ولایت وارد شده و به مقصود نائل گردد.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله ابوتراب امامی کاشانی، تصریح کرد: امام رضا(ع) در بیان نورانی خود، امامت را مایه انتظام مسلمین و عزت مومنین معرفی می‌نمایند ‌که درک مقام امامت با این نقش بی‌بدیل در گرو انتخاب در سایه امیال غیر الهی نبوده، بلکه در گرو اعطاء الهی است.

انتهای پیام

شرط گام نهادن در وادی توحید ناب، ورود از در ولایت است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha