پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
لا

حوزه / عضو کمیته اندیش‌ورزی جشنواره ملی آه و آهو گفت: زیباترین شب ماندگار کاشانی‌ها با اجرای آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی فرهنگی هنری آه و آهو زیر سایه خورشید با حضور خدام حرم رضوی خاطره شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، محسن سُرنجی عضو کمیته اندیش‌ورزی جشنواره ملی آه و آهو شب گذشته در اختتامیه این جشنواره، اظهار داشت: آیین اختتامیه جشنواره ملی آه و آهو با حضور بی‌نظیر و چهار هزار نفری عاشقان امام‌رضا(ع) شامگاه روز میلاد امام الرئوف در دبیرستان ماندگار امام خمینی(ره) کاشان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه موسسه خادمین حضرت امام رضا(ع) در کاشان که از خادمیاران رضوی نیز هستند، مجری برگزاری سالانه پانزدهمین جشنواره ملی آه و آهو در کاشان همزمان با دهه کرامت بودند، گفت: در جشنواره به‌عنوان ویژه برنامه‌های شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، ۱۱ همایش متنوع، آیین افتتاحیه، اختتامیه و جشن ملی زیر سایه خورشید با حضور خدام حرم رضوی برگزار شد.

وی اظهار کرد: جشن کودکان رضوی، خانواده رضوی با سخنرانی دکتر عزیزی، بزرگداشت مقام امامزادگان بقاع متبرکه و تقدیر از خادمان نمونه، همایش گوهرشاد ویژه بانوان با سخنرانی خانم دکتر فرودسی‌پور و طباطبایی مشاوره خانواده و متخصص رادیو آنکولوژی، باب الجواد ویژه نوجوانان، انتظار، مهدویت و امام رضا(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام سجادی، شمس الشموس(امام رضا(ع) شناسی) با سخنرانی حجت‌الاسلام ثباتی مقدم معاون فرهنگی آستان حضرت معصومه (س) و همایش مهرورزی و جشن شب میلاد از جمله همایش‌های این جشنواره بود.

سُرنجی با اشاره به ۱۰ هزار نفر ساعت کار و تلاش جوانان و نوجوانان عاشق اهل بیت(ع) به‌ویژه علی بن موسی الرضا(ع) برای برگزاری پانزدهمین جشنواره ملی آه و آهو، خاطرنشان کرد: ۲۵۰ نفر از آقایان و بانوان در کمیته‌های اجرایی، پشتیبانی، رسانه، اندیشه ورزی، تدارکات، فضای مجازی، طراحی، انتظامات، تشریفات و زیر سایه خورشید، جشنواره را در ۱۱ شب با ۱۰۰ برنامه و آیتم فرهنگی هنری مدیریت و برگزار ‌کردند.

وی تصریح کرد: جشنواره ملی آه و آهو به‌طور میانگین در هر شب از شب‌های برگزاری آن در دهه کرامت، میزبان ۲ تا سه هزار نفر از شهروندان ولایت‌مدار و مذهبی دارالمومنین کاشان و در غرفه ویژه کودکان نیز میزبان ۷۰۰ کودک با اجرای برنامه‌های متنوع آموزشی بود.

وی با تأکید بر شعار جشنواره که «خادم امام رضا(ع) فقط در مشهد نیست»، تصریح کرد: شعار و هدف‌گذاری جشنواره احیای امر اهل‌بیت(ع) در سبک زندکی اسلامی، گسترش حرم رضوی با محوریت خادم فرهنگی امام رئوف در سراسر میهن اسلامی به نام و یاد امام مهربانی‌ها است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha