پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ز

حوزه / کارشناس مسائل خانواده گفت: جشنواره ملی آه و آهو بیانگر حضور یکپارچه، هماهنگ و خودجوش مردم برای بهره‌گیری از همایش‌های تخصصی و علمی با رویکرد شاد و معنوی خانواده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، غلامعباس کوچکی، کارشناس مسائل خانواده روز گذشته در اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی آه و آهو در کاشان اظهار داشت: آه و آهو جشنواره‌ای ارزشمند است که همه اعضای خانواده را در فضایی معطر و متبرک به نام ثامن‌الائمه با ماندگاری ثابت، مستمر و بالا جمع می‌کند تا خوراک ذهنی کامل دریافت کند.

کارشناس مسائل خانواده با تأکید بر این جملات انگیزشی که «عشق تنهاست عزیزش دارید و دوستی، ثروت خوبی‌ است پس‌انداز کنید»، گفت: جشنواره ملی آه و آهو بیانگر حضور یکپارچه، هماهنگ و خودجوش مردم برای بهره‌گیری از همایش‌های تخصصی و علمی با رویکرد شاد و معنوی خانواده است.

رئیس خانه روانشناسان کاشان، برگزاری جشنواره ملی آه و آهو را زمینه‌ساز شادابی خانواده‌ها و در نتیجه ایجاد نشاط اجتماعی جامعه دانست و یادآور شد: در موقعیت کنونی، جامعه ما نیازمند چنین برنامه‌های شاد و دارای ارتباط موثر با محوریت فرهنگ ارزشی است.

آه و آهو انگیز مثبت برای آینده بهتر است

علیرضا عبدلی از خیّرین کاشانی نیز در این مراسم اظهار کرد: برگزاری جشنواره فرهنگی آه و آهو می‌تواند در عصری که سرعت تکنولوژی و ابزار و امکانات مدرن زیاد است و هجمه‌های فرهنگی، بی‌ثباتی امنیت اقتصادی و اجتماعی برای نسل جدید فشارهای روحی و روانی زیادی به همراه دارد، فضای معنوی، تعیین الگوی مناسب و انگیزه مثبت برای آینده بهتر مردم را ایجاد کند

وی تصریح کرد: جشنواره ملی آه و آهو علاوه بر اینکه ظرفیت‌های فرهنگی شهر را با سبک رضوی احیا کرده، با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع توانسته برای شرکت‌کنندگان گروه‌های سنی مختلف، نشاط و شادابی سالم و سازنده را به ارمغان بیاورد.

عبدلی تصریح کرد: هر کس از راه دل، خود را به منبع بی‌انتهای رحمت و رأفت اهل بیت(ع) وصل کند و با اطمینان خاطر و به دور از هیجانات کاذب در مسیر زندگی قدم بردارد، در نهایت به هدف مشخص و مقدس خود دسترسی خواهد داشت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha