یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
آزمون ورودی سطح ۳ و ۴

حوزه / سرپرست حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان گفت: امروز بیش از ۱۰۰ داوطلب آزمون ورودی سطح ۳ و ۴ حوزه‌ علمیه خواهران هرمزگان، در موسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه معصومه(س) بندرعباس با هم به رقابت پرداختند.

خانم راضیه سلطان عباسی ندوشن سرپرست حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان، از برگزاری آزمون ورودی حوزه‌های علمیه خواهران در دو بخش، شامل آزمون ورودی سطح ۴ و آزمون ورودی سطح ۳ همزمان با سراسر کشور خبر داد و اظهار داشت: این آزمون امروز جمعه ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۲ رأس ساعت ۹ صبح برگزار شد.

وی افزود: در این آزمون ۱۱۳ نفر در سطح ۳ (ارشد) و ۸ نفر در سطح ۴ (دکتری) در رشته‌های تفسیر و علوم قرآنی و کلام اسلامی و در یک رشته تفسیر تطبیقی در سطح چهار با هم به رقابت پرداختند.

عباسی ندوشن در خصوص آمادگی حوزه امتحانی برای میزبانی از داوطلبان آزمون، یادآور شد: موسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه معصومه(س) بندرعباس با آمادگی کامل جهت برگزاری آزمون سطح ۳ و ۴ حوزه علمیه خواهران وارد شد و تمام برنامه‌ها و زمینه‌ها جهت آرامش و موفقیت داوطلبان فراهم شده بود.

وی با اشاره به برگزاری دوره تمهیدیه قبل از آزمون سطح ۳ و ۴ حوزه‌ علمیه خواهران هرمزگان، خاطرنشان کرد: از اقدامات تأثیرگذار برای آمادگی داوطلبان قبل از آزمون، برگزاری دوره تمهیدیه در موسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه معصومه(ی) بندرعباس بود که خواهران با آمادگی کامل در جلسه حضور داشته باشند و از دیگر اقدامات انجام شده تشکیل گروه و کانال‌هایی برای توجیه داوطلبان و پاسخ به سئوالات احتمالی بود

سرپرست حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان: زمان نتایج آزمون ورودی سطح سه و چهار مطابق جدول زمان بندی، ۲۶ تیرماه و زمان برگزاری مصاحبه نیز در مردادماه ۱۴۰۰ می‌باشد.

وی با بیان اینکه با تلاش‌های صورت گرفته امسال رشد ۷۰ درصدی را در پذیرش سطح ۳ داشتیم، ادامه داد: بر خود لازم می‌دانم از همکاری‌های صمیمانه مبلغین و مدیران مدارس علمیه خواهران هرمزگان در خصوص تبلیغ پذیرش ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۲_ ۱۴۰۱ تشکر و قدردانی ویژه نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha