یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ نشست آیت‌الله اعرافی و استاندار لرستان

حوزه / استاندار لرستان با بیان اینکه خواهران طلبه و مبلغه پرچمداران صیانت از اهداف اسلام و انقلاب هستند، گفت: خواهران مبلغه موتور محرکه حراست و صیانت از اهداف اسلام، انقلاب و نهاد خانواده هستند و برای تحقق این مهم باید تبلیغ مستمر داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار استاندار لرستان، شب گذشته در نشست با خواهران طلبه و مبلغه حوزه علمیه خواهران لرستان که در استانداری لرستان برگزار شد، با بیان اینکه باید از همه ظرفیت‌های تبلیغی، تربیتی و فرهنگی خواهران حوزوی برای استحکام بنیان خانواده بهره‌گیریم، اظهار داشت: خواهران مبلغه باید با اخلاص و همت جهادی در راستای اشاعه و ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه خواهران طلبه و مبلغه پرچمداران صیانت از اهداف اسلام و انقلاب هستند، گفت: خواهران مبلغه موتور محرکه حراست و صیانت از اهداف اسلام، انقلاب و نهاد خانواده هستند و برای تحقق این مهم باید تبلیغ مستمر داشته باشند.

استاندار لرستان با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب جنگ ترکیبی راه انداخته‌اند، خاطرنشان کرد: خواهران مبلغه باید با بصیرت و روشنگری در جامعه توطئه‌های فرهنگی دشمن را خنثی و در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه قدم بردارند.

زیویار از راه‌اندازی و ایجاد کارگروه تبلیغی حوزه علمیه خواهران در راستای اشاعه سبک زندگی اسلامی ایرانی در جامعه استقبال کرد و یادآور شد: امید می‌رود با تشکیل این کارگروه حوزوی در استان بتوانیم آموزه‌های دینی و انقلابی را در جامعه گسترش دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha