سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
1

حوزه/ مدیرکل تهذیب و تربیت حوزه های علمیه خواهران، از همکاری معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران با وزارت آموزش و پرورش در معرفی مربیان و اساتید قرآنی حوزه‌های علمیه، به منظور ارزیابی صلاحیت تخصصی داوطلبان ورود به حرفه آموزگاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم زینب بهجت پور بیان داشت: با توجه به جایگاه حوزه های علمیه خواهران در بحث پرورش متخصصان قرآنی، پیرو مصوبه شورای هماهنگی آموزش و پرورش حوزه های علمیه، این شورا خواستار بهره مندی از ظرفیت طلاب در ارزیابی صلاحیت‌های تخصصی داوطلبان ورود به حرفه آموزگاری در آزمون استخدامی اخیر است.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری مربیان و اساتید قرآنی حوزه های علمیه خواهران به منظور سنجش سواد قرآنی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی، تصریح کرد: مقتضی است طلاب مدارس علمیه خواهران سراسر کشور نسبت به ثبت مهارت‌ها و تخصص‌های قرآنی خود اعم از مربی، معلم، استاد، داور، ممتحن قرآنی و حفظ کل قرآن به همراه بارگذاری مدارک و گواهی‌های معتبر در سامانه نجم، تا روز سه شنبه۳۰ خرداد ۱۴۰۲ اقدام نمایند.
در نهایت بر اساس نیازهای اعلامی و مدارک بارگذاری شده، لیست افراد حائز الشرایط در استان های مختلف شورای هماهنگی ارسال خواهد شد.

مدیرکل تهذیب و تربیت معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران، بر تسریع در اطلاع رسانی و ثبت اطلاعات قرآنی از سوی طلاب خواهر تأکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha