پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ب

حوزه / امام جمعه قمصر به شکست دشمنان در برابر تدبیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: با جایگزینی رهبری، تمامی قدرت‌های ریز و درشتی که علیه نظام گرد هم جمع شده بودند در مقابل تدبیر مقام معظم رهبری شکست خوردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام محمد حسین کتابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قمصر در مصلای این شهر، ضمن گرامی داشت سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام خونین پانزده خرداد، اظهار داشت: دشمنان انقلاب با شنیدن خبر غم انگیز رحلت معمار کبیر انقلاب، فکر می‌کردند آغاز فرو پاشی جمهوری اسلامی فرا رسید.

امام جمعه قمصر ادامه داد: دشمنان یک روز بعد از رحلت امام خمینی(ره) وقتی حضور پرشور مردم عزادار ایران را در مراسم تشییع پیکر پاک امام راحل دیدند اعتراف کردند که «خمینی(ره) بعد از غروب دوباره طلوع کرده است».

حجت الاسلام کتابچی، خاطرنشان کرد: بسیاری از سیاستمداران فکر نمی‌کردند با ارتحال امام(ره) انقلاب بتواند راه خودش را طی کند، اما در فاصله کوتاهی رهبری و امامت امت به بزرگمرد دیگری از سلاله پاک رسول خدا(ص) منتقل شد.

امام جمعه قمصر، با بیان اینکه در عین ناباوری دشمنان و بدخواهان نظام با رهبری‌های حکیمانه خلف صالح حضرت امام(ره)، انقلاب، اتفاقات و حوادث بزرگی را تجربه کرده است، اظهار کرد: با انتصاب رهبری، توطئه‌های سنگین و بی‌وقفه‌ دشمنان تابلودار و جریانات آلوده داخلی خنثی و آرزوهای بلند امام(ره) به دست رهبر فرزانه انقلاب محقق شد.

حجت الاسلام کتابچی به شکست دشمنان در برابر تدبیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: با جایگزینی رهبری، تمامی قدرت‌های ریز و درشتی که علیه نظام گرد هم جمع شده بودند در مقابل تدبیر مقام معظم رهبری شکست خوردند.

وی به گسترش انقلاب اسلامی ایران در عراق، فلسطین، لبنان، یمن و بسیاری از کشورهای دیگر به پرچمداری نظام اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: امروز انقلاب نوپای ایران تبدیل به یکی از بزرگترین قدرت‌های نظامی و علمی دنیا شده است.

امام جمعه قمصر با بیان اینکه مسیر انقلاب اسلامی ایران با تلاش‌های مجلس انقلابی و دولت انقلابی ادامه پیدا خواهد کرد، یادآور شد: قطعا با همت و تلاش مسئولین و اطاعت از ولی فقیه، مشکلات اقتصادی کشور برطرف خواهد شد.

حجت الاسلام کتابچی، بر لزوم نصب چندین بلندگو برای پخش اذان در میدان شهدای شهر قمصر تأکید کرد و گفت: از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار قمصر انتظار داریم هرچه سریع‌تر نسبت به نصب چندین بلندگو در میدان شهدا و پارک ورودی این شهر برای پخش اذان اقدام لازم را به عمل آید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha