جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام جمال قدرتی

حوزه/ مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امام خمینی (ره) در مسیر قیام علیه ظلم و فساد ۲ عنصر مهم را مد نظر داشتند؛ اولین عنصر توکل به خداوند متعال بود و عنصر دیگری که امام راحل بدان بسیار اهمیت می داد، حضور ملت در صحنه مبارزه بود.

حجت الاسلام جمال قدرتی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن تسلیت ایام ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی (ره) دارای شخصیتی فرادینی و فراملی بودند و قیام ایشان علیه نظام ستم شاهی تمام معادلات جهانی را به هم ریخت.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: تفکر و اندیشه امام (ره) یک تفکر جهان‌شمول و فراگیر بود و امروز شاهدیم که این تفکر در سراسر دنیا جاری و ساری است و خروجی آن ایجاد جریان ها و گروه های مقاومت علیه استبداد و استعمار می باشد.

استاد حوزه علمیه کردستان ادامه داد: امام خمینی (ره) در مسیر قیام علیه ظلم و فساد ۲ عنصر مهم را مد نظر داشتند؛ اولین عنصر توکل به خداوند متعال بود و عنصر دیگری که امام راحل بدان بسیار اهمیت می داد، حضور ملت در صحنه مبارزه بود.

به گفته حجت الاسلام قدرتی، توکل به خدا و اعتماد به ملت رمز پیروزی مردم ایران در برابر نظام پهلوی بود.

وی با اشاره به اینکه برخی جریانات و افراد به دنبال کمرنگ کردن سیره امام خمینی رضوان الله تعالی علیه هستند، گفت: حرکت در مسیر امامین انقلاب و پیروی مردم از ولایت فقیه باعث می شود که هیچ قدرتی نتواند به این نظام آسیبی برساند؛ البته دشمنان دست به هر توطئه ای می‌زنند که بین ملت و نظام و به ویژه بین ملت و ولایت فقیه یک اختلاف و شکاف ایجاد کنند.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: نباید اجازه دهیم تفکر سکولاریسم که به نوعی دین را تخطئه می کند در جامعه گسترش پیدا کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha