جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه بروجرد

حوزه/امام جمعه بروجرد گفت: امام خمینی(ره) سیاست مداری چیره دست بود، که دست مستکبران و زورگویان عالم را از سر مردم کوتاه کرد و استقلال و آزادی را برای ایرانیان به ارمغان آورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛ حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره)، با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) فقیهی ژرف نگر بود، اظهار داشت: امام خمینی(ره) عالم و مجتهدی بزرگ بود که همه آزادی خواهان عالم از ایشان با عظمت و بزرگی یاد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) در علم و عمل و عرفان پیشتاز، فیلسوف و عارفی به معنای کلمه بود، اظهار کرد: امام خمینی(ره) سیاست مداری چیره دست بود، که دست مستکبران و زورگویان عالم را از سر مردم کوتاه کرد و استقلال و آزادی را برای ایرانیان به ارمغان آورد.

امام جمعه بروجرد، با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) تحلیل‌گری قوی بود که در مقام عمل اول خودشان به افکار و عقاید خود عمل می‌کردند، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با توکل به خدا و مردم مسلمان و آزادی خواه، توانست در مقابل ابر قدرت‌های شرق و غرب بایستد و حکومت ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی را کنار بزند.

حجت الاسلام حسینی، اخلاص، تقوا، ساده زیستی و شجاعت را از ویژگی‌های شخصیتی امام خمینی(ره) برشمرد و خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) را برای نسل جوان تبیین و تشریح کنیم.

وی بر برگزاری برنامه‌های پرشور ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه تأکید کرد و گفت: باید تلاش شود برنامه‌های این ایام مردمی برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha