دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
علی اکبر اسماعیلی

حوزه/ امام جمعه موقت بوشهر گفت: هنرمندان و فعالان رسانه‌ای، شخصیت امام خمینی(ره) را به جامعه بشناسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی امام جمعه موقت بوشهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، اظهار داشت: هنرمندان و فعالان رسانه‌ای، شخصیت امام خمینی(ره) را به جامعه بشناسانند.

وی با بیان اینکه از فرصت مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد برای تبیین نعمت انقلاب اسلامی استفاده کنیم، افزود: دشمن از طریق فتنه‌ها، نفوذهای سیاسی، فشار و تحریم‌های اقتصادی به دنبال ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی است.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به نقشه دشمن برای تحریف در مکتب امام خمینی(ره)، گفت: رهبر فرزانه انقلاب در مقاطع مختلف به خوبی شخصیت امام(ره) را به مردم معرفی و تبیین کرد.

وی ادامه داد: امروز معنویت نه تنها در کشور کمرنگ نشده، بلکه ابعاد مختلفی از این معنویت در داخل موج می‌زند، همگان بدانند که به لطف خدا با الهام از امام(ره) و مقام معظم رهبری، شکست دشمنان ایران اسلامی قطعی بوده و بزودی نابود می‌شوند.

حجت الاسلام اسماعیلی اظهار کرد: برای نسل امروز امام خمینی و مقام معظم رهبری، الگویی بارز از تقوا و اخلاص هستند که این مهم باید به نحو مطلوبی برای جوانان تبیین شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha