شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه بندر ریگ

حوزه/ حجت الاسلام هاشمی منش گفت: شناخت امام و راه و هدف او و تبیین مکتب امام ضرورت امروز جامعه ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعنایت هاشمی منش امام جمعه بندر ریگ امروز در خطبه های نمازجمعه، اظهار داشت: تقوا داروی بیماری های دل و روشنی قلبها و درمان دردهای بدن ها است و شیعه واقعی کسی است که عفت و حیاء سرلوحه زندگی اش باشد و مجاهدت در راه خدا و اخلاص در کارها از ویژگی های بارز شیعه واقعی است.

وی با بیان اینکه ۱۴خرداد و رحلت امام خمینی (ره) از غم بارترین روزهای انقلاب اسلامی بود، افزود: امام دین شناسی بود که به درستی مفهوم دین خدا و پیامبر و آخرت را یافت و ذوب در دین شد.

امام جمعه بندر ریگ با بیان اینکه امام خمینی(ره) عالم را محضرخدا می دانست و خانه دل او خانه خدا بود، گفت: امام خمینی(ره) استکبارستیز بود و هیچ گاه از قدرتهای بزرگ نهراسید.

وی عنوان کرد: امام باایمان به خدا و حمایت مردم صولت آمریکا وغرب را شکست و باور به مردم در نگاه امام موج می زد.

حجت الاسلام هاشمی منش تاکید کرد: امام خمینی(ره) اسلام را به عنوان نسخه حیات بخش و زندگی سعادتمندانه به جهان معرفی کرد.

وی افزود: امام خمینی(ره) مجاهدی فی سبیل الله بود که برای حاکمیت دین خدا و تشکیل حکومت اسلامی تلاش کرد و با انقلاب اسلامی تحولی بنیادین در اندیشه و زندگی مردم ایجاد کرد.

امام جمعه بندر ریگ بیان داشت: شناخت امام و راه و هدف ایشان و تبیین مکتب امام ضرورت امروز جامعه ما است؛ جمهوری اسلامی و ولایت فقیه دو یادگار ارزشمند امام برای عزت و نجات جامعه اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه وصیت نامه امام را سرلوحه زندگی و کارها قرار دهیم، خاطرنشان کرد: خط امام خط اصیل اسلام است و عدول از خط و راه امام عاقبتی جز خواری و هلاکت ندارد.

امام جمعه بندر ریگ ادامه داد: امام خامنه ای خلف صالح امام است که با درایت و قدرت و عزت راه امام را پیموده و اندیشه اش اندیشه امام راحل است و رهبری حکیم و فرزانه انقلاب جامعه اسلامی را به سمت اهداف متعالیش هدایت می کند.

وی با بیان اینکه قیام ۱۵خرداد باعث احیای مجدد اسلام شد، ادامه داد: انقلاب اسلامی ریشه در قیام ۱۵ خرداد دارد و باید ابعاد مهم قیام ۱۵ خرداد برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود.

حجت الاسلام هاشمی منش یادآور شد: جمهوری اسلامی به هیچ کس باج نمی دهد و در برابر زیاده خواهی ها با اقتدار خواهد ایستاد و آمریکا در نظم جدید جهانی جایگاهی ندارد.

وی با بیان اینکه حضور مدیران کل در مناطق مختلف سرعت رفع مشکلات را بالا می برد، افزود: در حوزه ورزش بندرریگ اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد، جوانان و مردم حمایت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha