چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر / دیدار طلاب خوزستانی مقیم قم با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز

حوزه / امام جمعه اهواز با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، گفت: مکتب امام راهنمای عملی است که کشور را به عزت، پیشرفت و عدالت می‌رساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، سید محمدنبی موسوی فرد امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه اهواز در مصلی امام خمینی(ره)، با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: در بیانیه گام دوم، هفتمین توصیه راهبردی سبک زندگی اسلامی است.

وی با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی همه رفتارهای ما را در بر می‌گیرد، خاطرنشان کرد: اگر به معنای واقعی سبک زندگی اسلامی محقق شود، هیچ مشکلی در همه عرصه‌ها نخواهیم داشت، همه زوایای زندگی فردی و اجتماعی می‌تواند در زمینه مساله عفت قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در خصوص مصادیق عفت نیز یادآور شد: "عفت در گفتار"، "عفت در نگاه"، "عفت در اندیشه"، "عفت در پوشش" از جمله این مصادیق است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد تأکید کرد: حجاب و پوشش ذیل زیست عفیفانه قرار می‌گیرد و نه تنها بانوان بلکه شامل مردان هم می‌شود.

امام جمعه اهواز با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، اظهار کرد: بعضی‌ها به دنبال تضعیف جایگاه امام(ره) در داخل بودند، اما در این خصوص شکست خوردند، انقلاب به عنایت خداوند متعال وصل است و مکتب امام راهنمای عملی است که کشور را به عزت، پیشرفت و عدالت می‌رساند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: مکتب امام راحل برگرفته از اسلام‌ ناب محمدی است و مطابق با فطرت انسان‌ها است، بنابراین هرکجا به حرف امامین انقلاب گوش دادیم موفق بوده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه برای ارائه نمره قابل قبول به یک انقلاب باید بسته جامعی را لحاظ کرد، ادامه داد: اینکه بررسی کنیم قبل و بعد از انقلاب اسلامی در چه جایگاهی بودیم. "معنویت"، "عقلانیت" و "عدالت" ابعاد قابل توجه انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: در بحبوحه جنگ اقتصادی، اگر صبر و ایستادگی مردم وجود داشته باشد یقین بدانید خداوند متعال لطف خود را شامل حال ما می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به ۱۵ خرداد سرآغاز انقلاب اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: حدود ۱۵ هزار نفر در این روز به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha