دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه دیر

حوزه/ حجت الاسلام حسینی با اشاره به مصاحبه رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر درباره اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور که به مراکز بهداشتی و درمانی اختصاص یافته است،گفت: متاسفانه در بحث تقسیم اعتبارات از شهرستان دیر و برخی از شهرستان های دیگر اسمی آورده نشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر در خطبه های نمازجمعه این هفته با تسلیت ۱۴ خرداد سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، اظهار داشت: تجلیل از امام وظیفه ای دینی و اخلاقی است چرا که امام ما را از اسارت بیگانگان نجات داد و عزت بخشید.

وی با بیان اینکه امام راحل جامع ارزش های اسلامی بود، افزود: تجلیل از امام در واقع تجلیل از پیامبر اسلام(ره) و ارزش های اسلامی است.

امام جمعه دیر با بیان اینکه دشمن به دنبال تحریف مکتب و هدف امام خمینی(ره) است، تاکید کرد: از رهگذر برگزاری سالگرد ارتحال امام جلوی فراموشی یاد و نام و مکتب را می گیریم.

وی مقام معظم رهبری را خلف صالح امام دانست و عنوان کرد: انتخاب شایسته امام خامنه ای بعد از ارتحال بنیان گذار انقلاب اسلامی نقشه دشمنان را خنثی و آنها را ناامید و دوستان را شادمان کرد.

خطیب جمعه دیر با گرامیداشت یاد شهدای قیام ۱۵ خرداد، تصریح کرد: مبدا انقلاب اسلامی قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ بود و شهدای این روز پیشگامان مبارزه و مدافعان حریم مرجعیت بودند و همواره موارد عنایت امام راحل بودند.

امام جمعه دیر با اشاره به مصاحبه رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر درباره اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به بوشهر که به مراکز بهداشتی و درمانی اختصاص یافته است، یادآور شد: متاسفانه در بحث تقسیم اعتبارات از شهرستان دیر و برخی از شهرستان های دیگر اسمی آورده نشده و فقط به مرکز استان و دو شهرستان دیگر اعتبارات اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه طبق گفته ها تخصیص این اعتبارات با اولویت پروژه های نیمه تمام بوده است، افزود: انتظار است اعتبارات سفر رئیس جمهور فقط در دو یا سه جا هزینه نشود بلکه به شهرستان های دیگر هم اختصاص یابد.

حسینی عنوان کرد: از استاندار و مسئولین استان انتظار داریم در سفر بعدی اعتبارات با دید عدالت در استان تقسیم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha