جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
وحید هدایتی

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: امام خمینی (ره) بنیانگذار مکتبی بزرگ در جهان شد، مکتبی که روزبه‌روز پویاتر از گذشته می شود، به نوعی که بسیاری از نهضت های مقاومت و آزادی معلول موجود این مکتب بزرگ و جهان‌شمول است.

حجت الاسلام وحید هدایتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی رضوان الله تعالی علیه، اظهار داشت: امام خمینی (ره) مرد خدا بود و برای خدا و اسلام در برابر نظام ستم شاهی قیام کرد.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار افزود: امام خمینی (ره) بنیانگذار مکتبی بزرگ در جهان شد، مکتبی که روزبه‌روز پویاتر از گذشته می شود، به نوعی که بسیاری از نهضت های مقاومت و آزادی معلول موجود این مکتب بزرگ و جهان‌شمول است.

وی افزود: امام راحل با درایت و تعقل ویژه‌ای که داشتند، هشت سال جنگ تحمیلی را مدیریت کردند به طوری که در این ایام دشمن بعثی و دیگر همراهانش نتوانستند ذره ای از خاک این مملکت را غصب کنند.

حجت الاسلام هدایتی با اشاره به این که شخصیت امام خمینی (ره) باید برای نسل جوان به خوبی تبیین شود، خاطرنشان ساخت: امام راحل در حوزه سیاست یک سیاستمدار بزرگ و البته اخلاق گرا بودند و در حوزه عرفان و تقوا نیز چهره‌ بی نظیر روزگار خویش به شما می رفتند، بنابراین معرفی و بیان این ویژگی های امام راحل برای نسل ما یک ضرورت محسوب می شود.

معاون تهذیب حوزه مدرسه سفیران هدایت بیجار در پایان افزود: خداوند را شاکریم که بعد از رحلت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه این مملکت بدون رهبر نماند و امروز شاهد حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان ولی فقیه زمان هستیم که ایشان نیز همانند امام خمینی (ره) مدیریت و تدابیر حکیمانه در پیش گرفتند، بنابراین برای سربلندی و اقتدار ایران باید در مسیر ولایت فقیه حرکت کنیم و معیار حق و باطل را در جهان کنونی را حق را ولایت فقیه داریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha