جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام خمینی(ره) وزارت دفاع

حوزه/ وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه ای به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در بیانیه ای اعلام کرد: فرزندان انقلاب خمینی با موشک‌های راهبردی خرمشهر، عماد و حاج قاسم برای دشمنان این سرزمین خط و نشان می کشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه ای به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در بیانیه ای اعلام کرد: خمینی کبیر عزت از دست رفته و حقوق پایمال شده ملت ایران را برگرداند و این سرزمین را به عنوان محور تمدن نوین اسلامی و احیاگر شکوه و عظمت ایران و اسلام مطرح نمود.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۴ خرداد یادآور فقدان و فراق بیش از سی و چهار ساله ملت وفادار و قدرشناس ایران از بنیان گذار فقید جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) است . رهبری که همواره تلألو اندیشه های ناب، حکیمانه و نورانی متصل به مخازن و معادن علم الهی اش بر جهان اسلام و امت مسلمان می تابد و غریو استقلال طلبی ، آزادی خواهی ، عدالت جویی و حمایت از مستضعفان جهان در گوش تاریخ، طنین انداز بوده و پژواک آن ترک های جدیدی بر استخوان های نظام استکبار جهانی ایجاد کرده است و جهانِ متحیر، نظاره گر شکل گیری نظم جدید جهانی متأثر از مکتب فکری او است.

امام خمینی رضوان الله تعالی علیه در میان تعجب و دست پاچگی قدرت های جهان ، انقلاب بزرگ قرن را بنا نهاد، نهالی که امروز در قامت درختی تنومند ، هیمنه پوشالی و در حال فروپاشی آنان را به چالش می کشد و پناهگاه و نقطه امید مظلومان و مستضعفان جهان شده و آسایش را از آنان سلب نموده است.

خمینی کبیر عزت از دست رفته و حقوق پایمال شده ملت ایران را برگرداند و این سرزمین را به عنوان محور تمدن نوین اسلامی و احیاگر شکوه و عظمت ایران و اسلام مطرح نمود. وی روح اعتماد به نفس، افتخار ، شجاعت ، خودباوری و مقاومت را در ملت های ستمدیده و آزادگان جهان دمید و امت اسلامی را پس از سال ها فترت و غفلت احیا کرد و اسلام را به عنوان قطب مهم قدرت و نقش آفرین به جهانیان معرفی نمود.

اینک فرزندان انقلاب وی، وعده هایی که امام شان داده بود را محقق نموده اند و با ناو تمام ایرانی دنا، این محصول دانش مهندسان ایرانی به پهنه دریاها و اقیانوس ها و با ماهواره بر های سیمرغ، ذوالجناح، سفیر و سریر تا ثریا و با هواپیماهای کوثر، یاسین و سیمرغ در آسمان ها جولان می دهند و با موشک های راهبردی خرمشهر، عماد و حاج قاسم برای دشمنان این سرزمین خط و نشان می کشند تا آوازه خمینی کبیر ، بیش از پیش بر ساحت جهان طنین انداز شود .

اگر چه در طول این سال ها کینه و حقد دشمنان ، منافقان و غافلان علیه ملت مظلوم ایران اسلامی تداوم داشته ولی دسیسه آشکار و طرح پیچیده اخیر آنان با جنگ ترکیبی و هیاهوی امپراطوری رسانه ای با هدف حمله به اندیشه های امام (رض) و سعی در زیر سؤال بردن دستاوردهای نظام اسلامی بار دیگر فرصتی فراهم نموده است تا در اجرای فرمان جهاد تبیین ، بیش از پیش خدمات امام و انقلاب اسلامی به ایران و جهان بازگو گردد.

در سال های فقدان حضرت امام ، مقام‌معظم رهبری حضرت آیت العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) به عنوان خَلَف صالح و شاگرد ممتاز امام راحل با رهبری حکیمانه ، داهیانه ، عزتمندانه و شجاعانه خود التیام بخش این فراق بوده و توانسته است انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان را از گردنه های صعب العبور به سلامت عبور داده و بر قله های افتخار و عزت برساند.

وزارت دفاع و ‌پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن گرامی داشت یاد بنیان گذار بزرگ انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و شهدای گلگون کفن میهن اسلامی مان، بار دیگر با آرمان های بلند امام و راه شهیدان و رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای(مدظله العالی) تجدید بیعت نموده و بر ادامه مسیر آنان و هم چنین تداوم قدرت افزایی ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید می نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha