پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر / دیدار رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: امروز حفظ اندیشه‌های آن مرد بزرگ بر عهده مسئولان نظام است که با پیروی از سیره امام و اصل دانستن مردم و خدمت به آحاد ملت در حفظ این نظام که از اوجب واجبات است تلاش‌ کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، متن پیام حضرت آیت اللّه نوری همدانی به مناسبت فرارسیدن سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران؛ امام راحل (رحمت الله علیه) و قیام خونین ۱۵ خرداد به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ وَ الصَّلَاةُ وَ السَّلَامُ عَلَی سَیدِنا وَ نَبِیِّنَا أَبِی ‌الْقَاسِمِ المصطفی مُحَمَّد وَ عَلَی أهلِ بَیتِهِ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ سیَّما بَقیَّهَ اللَّهِ فِی الأرَضینَ.

در آستانه قیام پانزده خرداد و سی وچهارمین سالگرد ارتحال امام راحل (رحمت الله علیه) قرار گرفته‌ایم.

انقلاب اسلامی ایران به رهبری یک شخصیت کم نظیر و فقیه بزرگوار که غم همه محرومان جهان را در دل داشت و غیر رضایت حضرت حق به چیزی دیگر نمی‌اندیشید به ثمر رسید و در این راه حصر و حبس و تبعید را تحمل نمود و با پشتیبانی ملت بزرگ ایران که با دادن شهدای فراوانی این هدف را تقویت نمودند نظام اسلامی را برپا کرد. بر این اساس باید تلاش نمود افکار بلند امام عزیز ما همیشه ماندگار باشد و دستخوش تحریف نگردد.

در این مسیر همگان مسئولیت دارند، حوزه علمیه وظیفه دارد افکار فقهی و اصولی و تفسیری آن فقیه ممتاز عصر ما را دنبال نماید و طلاب جوان را با افکار امام آشنا سازد. جامعه دانشگاهی و نخبگان ما نیز با بهرمندی و مطالعه وصیت‌نامه سیاسی و الهی امام و صحیفه نور بدانند بنیانگذار این انقلاب دارای چه اندیشه بلندی بوده است .

امروز حفظ اندیشه‌های آن مرد بزرگ بر عهده مسئولان نظام است که با پیروی از سیره امام و اصل دانستن مردم و خدمت به آحاد ملت در حفظ این نظام که از اوجب واجبات است تلاش‌ کنند.

سفارش همیشگی امام حفظ وحدت بود و امروز هم حفظ وحدت حول محور ولی فقیه ضروری است و باید بدانیم فاصله گرفتن از اندیشه‌های امام راحل موجب انحراف است.

حفظ ارزشهای اسلامی و خدمت به مردم و پشتیبانی از ولی فقیه سفارش همیشگی بنیانگذار انقلاب بوده است.

خدا را شاکریم بعد از امام، رهبری نظام با همان قدرت کشور را مدیریت نموده است.

و همه باید کمک کنند و مسئولان تلاش‌ نمایند تا نواقص برطرف شود و قدردان ملت متدین و انقلابی باشند تا إن‌شاءالله این انقلاب زمینه ساز ظهور باشد.

توفیق همگان را از خداوند متعال خواستارم.

حسین نوری همدانی

۱٣ خرداد ۱۴۰٢

#رحلت_امام_خمینی

#قیام_۱۵_خرداد

#نوری_همدانی

https://eitaa.com/noorihamedani

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha