شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024

حوزه/ مدیر کل اوقاف استان قم گفت: کاروان زائران حضرت روح‌الله به همت اداره کل اوقاف استان قم و با محوریت بقاع متبرکه شاخص استان، با ظرفیت هزار نفر صبح روز ۱۴ خرداد به سمت مرقد مطهر امام خمینی(ره) به راه می‌افتد.

به گزارش خبرگزاری حوزه ، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری اظهار کرد: همزمان با سالروز ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، کاروان زیارتی بقاع متبرکه شاخص استان قم، به سمت مرقد مطهر امام خوبی‌ها حرکت می‌کند.

وی افزود: این کاروان شامل ۲۴ دستگاه اتوبوس با ظرفیت هزار نفر زائر است و مراکز افق هر یک از بقاع متبرکه، بخشی از این کاروان را مدیریت می‌کنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم خاطرنشان کرد: بر این اساس ۶ دستگاه اتوبوس از سوی آستان مقدس امامزاده سید علی(ع)، پنج اتوبوس با محوریت حرم مطهر امامزاده علی بن جعفر(ع)، از سوی بقاع متبرکه امامزاده موسی مبرقع(ع) و احمد بن قاسم هر یک دو اتوبوس، سه دستگاه از طرف حرم امامزادگان ابراهیم و محمد(ع) و یک اتوبوس از سوی آستان امامزادگان ابراهیم و احمد(ع)، سه دستگاه با محوریت حرم امامزاده احمد(ع) خاکفرج و دو اتوبوس هم از سوی بقعه متبرکه امامزاده جعفر(ع) روستای زواریان اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: این کاروان صبح روز ۱۴ خردادماه به سمت مرقد مطهر امام خمینی(ره) به راه می‌افتد و زائران بعد از زیارت حرم مطهر، در ویژه برنامه سوگواری امام راحل شرکت می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha