سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر

حوزه/ نماینده طلاب و فضلای همدان گفت: ما باید از خود بپرسیم این امام که به جسارت کننده به حضرت زهرا (س) فورا واکنش نشان می دهد، چرا دشمنان می خواهند افکار و مواضع او را در محاق قرار دهند؛ پس حوزه و دانشگاه نباید در مقابل تحریف امام ساکت بمانند؛ چراکه مکتب امام همچون رودی تأثیرگذار و در جریان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر طی گفت و گویی به مناسبت رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: زنده نگاه داشتن یاد امام به کشور و ملت، بالندگی حیات دوباره و صلابت می بخشد و یادآوری اهداف امام راحل، مصونیت بخشی به اهداف انقلاب است.

وی با بیان این مطلب که آینده نگری امام خمینی (ره)، خنثی کننده خطرات و موانع در مسیر انقلاب بود، ابراز داشت: از ابتکارات امام راحل، ایجاد شورای نگهبان قانون اساسی است که در زمان ایشان و در زمان کنونی، هجمه کج اندیشان بر این نهال مهم به قرائت های گوناگون صورت گرفته است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب، وصیت نامه امام خمینی (ره) را سفارشات و وصایای ایشان به مسئولین و مردم دانست و گفت: باید از وصیت امام راحل با جان و دل نگهداری نموده و نگذاریم انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

نماینده طلاب و فضلای همدان خاطرنشان ساخت: جناح های سیاسی و تشکیلات گوناگون نباید اجازه دهند دشمنان از جایگاه آنان به بهانه های مختلف بر علیه مصالح امت اسلام یاوه سرایی نموده و امام را تحریف نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر حضرت امام را بزرگترین شخصیت دینی و سیاسی عصر معاصر دانست که با پیش بینی های معجزه‌گونه از هم پاشیدگی شوروی را گوشزد نمود و با شجاعت همچون جد بزرگوارش برای ابرقدرتی مثل گورباچف نامه نوشت.

وی بیان داشت: امام خمینی (ره) به احکام دین تعصب داشت و فتوای تاریخی ایشان علیه سلمان رشدی که هنوز مجریانی درگوشه و کنار جهان پایبند اجرای آن حکم الهی هستند، دلیل این گفته است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب افزود: ما باید از خود بپرسیم این امام که به جسارت کننده به حضرت زهرا (س) فورا واکنش نشان می دهد، چرا دشمنان می خواهند افکار و مواضع او را در محاق قرار دهند؛ پس حوزه و دانشگاه نباید در مقابل تحریف امام ساکت بمانند؛ چراکه مکتب امام همچون رودی تأثیرگذار و در جریان است.

نماینده طلاب و فضلای همدان بیعت با امام خامنه ای را مهمترین تکلیف هر فرد مسلمان و وظیفه شناس دانست و اظهار داشت: منظومه فکری امامین انقلاب، افق روشنی را پیش روی آیندگان قرار داده است و در فراق امام از شعر ایشان وام می گیریم که فرمود:

از غم دوست در این میکده فریاد کشم // دادرسی نیست که ازهجر رخش دادکشم

سالها می گذرد حادثه ها می آید // انتظار فرج از نیمه خرداد کشم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha