چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ بزرگداشت امام راحل(ره) و شهیدان قیام ۱۵ خرداد ۴۲ در تبریز

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: امروز جوانان و نوجوانان نیاز به شناخت هر چه بیشتر شخصیت و ویژگی‌های بزرگ‌ترین رهبر دینی معاصر دارند و این امر وظیفه تمام دستگاه‌های فرهنگی و انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، میکائیل اسکندری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، امروز در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: ستاد بزرگداشت حضرت امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد از اوایل اردیبهشت سال جاری با تشکیل جلسات متفاوت با عنوان ۱۵۰ برنامه و سایر برنامه‌های خطاطی و نقاشی، شب شعر و کرسی آزاداندیشی و اعزام سه کاروان مختلف به مرقد امام(ره) در قالب کاروان پیاده، دوچرخه سواری و ماشینی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه دلدادگان به حضرت امام(ره) و انقلاب در آذربایجان‌شرقی در همه برهه‌های زمانی نشان دادند که با انقلاب و در کنار انقلاب هستند که این را می‌توان در نقش آفرینی این خطه در طول تاریخ دید، افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب در بیانات خود فرموده‌اند، پرچم اتحاد ایران دست مردم آذربایجان است و این یک افتخاری بزرگ برای همه ماست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی با اشاره به شخصیت بی‌بدیل بنیانگذار کبیر نظام جمهوری اسلامی ایران و سبک زندگی پیامبرگونه ایشان، گفت: بازگویی و احیای سیره عملی حضرت امام(ره) از ضروریات امروز جامعه اسلامی است.

وی تصریح کرد: امروز جوانان و نوجوانان نیاز به شناخت هر چه بیشتر شخصیت و ویژگی‌های بزرگ‌ترین رهبر دینی معاصر دارند و این امر وظیفه تمام دستگاه‌های فرهنگی و انقلابی است.

حجت الاسلام اسکندری گفت: مراسم ارتحال حضرت امام(ره) خود نشانی دیگر از دلدادگی مردم ایران به بنیانگذار کبیر انقلاب است و هیچ گاه یاد ایشان از قلبمان خارج نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم با یاری نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی و سایرین با چند صد عنوان برنامه برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha