شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق

حوزه/ آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق نسبت به تلاش دشمنان امت اسلام برای هدف قرار دادن حوزه های علمیه و علمای مجاهد هشدار داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق نسبت به تلاش دشمنان امت اسلام برای هدف قرار دادن حوزه های علمیه و علمای مجاهدی که در این عرصه فعالیت می کنند هشدار داد و این امر را هدف قرار دادن کل دین اسلام دانست.

ایشان در سخنانی که در جمع طلاب علوم دینی بیان کرد، گفت: هیچکس نمی تواند مردم را از علما و حوزه علمیه جدا کند و همه تلاش ها در این زمینه به نتیجه نرسیده است؛ زیرا دست خدا با علمای الهی و مؤمنانی است که گرد آنان جمع شده اند.

آیت‌الله مدرسی افزود: عوامل متعددی وجود دارد که علما را از هر سو هدف قرار می‌دهد، زیرا سلاح‌ها نه تنها بدن آنها را هدف قرار می‌دهد، بلکه زبان‌ها نیز مقام و جایگاه آنان را در میان مردم هدف قرار می‌دهد.

این عالم عراقی ادامه داد: شاید بارزترین این عوامل نقش تاریخی و فعال این نهاد و مردان آن در زندگی امت و مقابله و ایستادگی آنها در برابر تمام توطئه های استکبار جهانی در جهت کنترل سرنوشت و توانمندی های امت اسلامی باشد.

ایشان بر لزوم آگاهی مردم از حجم این توطئه ها که این بنای عظیم را هدف قرار می دهد، تاکید کرد و از آنان خواست با حمایت و تجمع در اطراف علما در مقابل این حملات سازماندهی شده بایستند، زیرا آنها امان اهل زمین و وارثان پیامبران راستین هستند.

آیت الله مدرسی علما و طلاب حوزه های علمیه را به توکل بر خدا و حضور در عرصه امر به معروف و نهی از منکر و اتحاد در برابر افکار انحرافی که می خواهند به عزم و اراده امت اسلامی ما ضربه بزنند، دعوت کرد.

ایشان خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی در طول عصر ها وارد درگیری‌ها و گرفتاری‌های زیادی شده است، اما به لطف خدا و حضور مردم در جمع علما توانسته است همه این مشکلات و گرفتاری‌ها را به چالش بکشد.

آیت الله مدرسی در پایان تأکید کرد: این اصل تا زمانی که علما پرچم را به حضرت صاحب العصر و الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تحویل دهند، باقی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha