شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه گناوه

حوزه/ امام جمعه گناوه گفت: حمایت از جوانان در همه عرصه‌ها به‌ویژه در عرصه‌های ورزشی و فراهم کردن امکانات درخور و شایسته، وظیفه همه مسئولین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه امروز در دیدار ورزشکاران تیم فوتبال ساحلی شهدای حیات داوود ضمن تسلیت ایام ارتحال امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین پانزدهم خرداد، اظهار داشت: شما جوانان با تلاش می‌توانید الگو و اسوه جوانان شهرستان و کشور باشید.

وی افزود: گناوه دارای ظرفیت بالایی است که با حمایت و هدایت جوانان قطعا می‌تواند برای آینده این شهرستان پیشرفت‌های خوبی را به بار بیاورند، می‌دانیم که گناوه همیشه در عرصه‌های مختلف ورزشی داخلی و خارجی دارای مدال‌های رنگارنگ بوده و همواره حرف برای گفتن داشته است.

امام جمعه گناوه ادامه داد: به نوبه خود از مجموعه شهرداری و اعضای شورای شهر و سردار حیاتی جهت حمایت از ورزشکاران به‌ویژه تیم فوتبال ساحلی تشکر ویژه دارم.

حجت الاسلام رکنی حسینی بیان کرد: فاصله گرفتن جوانان از میادین ورزشی می‌تواند به جوانان و جامعه ما آسیب‌های جدی را وارد کند، لذا باید زمینه و بستر را برای جوانان در همه عرصه‌ها به ویژه ورزش فراهم کنیم و به جامعه امید و پویایی ببخشیم تا ان‌شاءالله جوانان از برخی آسیب‌های اجتماعی مصون بمانند.

امام جمعه گناوه اظهار کرد: می‌دانیم توقعات و انتظارات فراوان است و بضاعت‌ها محدود، ولی همه ما وظیفه داریم در زمینه‌های مختلف جوانان را حمایت و هدایت کنیم و نشاط در جامعه به‌خصوص میان جوانان گسترش دهیم.

حجت الاسلام رکنی حسینی با تأکید بر اینکه اهمیت ورزش در جامعه باید بیشتر ترسیم و تبیین شود، گفت: ورزش هم ابعاد روحانی و هم ابعاد جسمانی دارد که اگر به هر دو بعد توجه شود، بسیاری از آسیب‌های جامعه و جوانان ما رفع می‌شود.

وی افزود: حمایت از جوانان در همه عرصه‌ها به‌ویژه در عرصه‌های ورزشی و فراهم کردن امکانات درخور و شایسته، وظیفه همه مسئولین است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha